Nei det passet dårlig :-o3 åringen Våknet. Ikke med I kalkulasjonen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det passet dårlig :-o3 åringen Våknet. Ikke med I kalkulasjonen
He he takk duDen er godkjent ;-)
Flott :-D3 tråder laget av meg
Hvilken tråd?Kan noen skrive e innlegg på den andre tråden.
Jeg har lyst til å lage en oppdatering kl 23, men det siste innlegget er min oppdatering kl 22:30, og vil ikke spame
Det må vi klare!
Ja det er i helgaÅh nei, er det i helga klokka stilles...? Da blir det alltid kaos med nettene her...!![]()
Veldig bra :-DPrøver å være med siste innspurt om jeg klarer![]()
Må lages flere ser jegFlott :-D
Må sjekke utYes på generelt
Eltester ja. Tenkte på temping gjorde det da vi prøvde på tuppa, men så mange ganger som jeg er oppe med henne om natta er jeg redd det bli mye feilmålinger.. har så smått prøvd å tafse litt daJa. Tanken er nok der hele tiden. Bruker du noen hjelpemidler som eggløsningstester eller temping?
Om dagens utfordring 22.10Hvilken tråd?
Håper han dukket oppMen hvor blir det av han som "ta et glass (ikke alkohol), mingle litt, og kommer snart hjem? Ham jeg hører bilen til npå, kanskje?
Kan gjøre det jegKan noen skrive e innlegg på den andre tråden.
Jeg har lyst til å lage en oppdatering kl 23, men det siste innlegget er min oppdatering kl 22:30, og vil ikke spame
Aaw, mamma er som regel best ♡Håper jeg også. Sitter ved siden av henne og får da skravlet litt. Hun er tett, så hun våkner nå og da å da må hun se mamma ♡
Håper han dukket opp![]()
Jepp er i helga Ja...Åh nei, er det i helga klokka stilles...? Da blir det alltid kaos med nettene her...!![]()
Æsj, håper hun sovnet fint igjen3 åringen Våknet. Ikke med I kalkulasjonen