Jeg er I senga, og klar for ei maraton økt i ca 30 minfare for det, men vi prøver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er I senga, og klar for ei maraton økt i ca 30 minfare for det, men vi prøver
Laget 2 nå
De ser du i den andre tråden.Og tallene er??
Jeg er I senga, og klar for ei maraton økt i ca 30 min
Så hyggelig du spørSå bra! Hvordan går det med kveldagråten til lille?
Alt bra her nå. Godt å være tilbake![]()
Blir spennende å seVeldig spennende. Det kommer nytt tall fra meg så snart det er klart
De er Jo så søte, den ene er skikkelig meg-dalt ♡Så herlig![]()
Håper spira er rett rundt hjørnetSluttet på pillen i mars... lar vente på seg denne spiren. Gikk fortere sist..
God natt ig sov godtHåper dere klarer det
Nå er det kvelden her. God natt![]()
Nja nei vet ikke heltDa er det vel bare å fortsette da
Du må ds spise !Skulle spist også forresten. Mannen blir sikkert ikek så happy når jeg ikke har gjort det, siden jeg jo har gått ned i vekt siste uke, og er tilbake under der jeg var for to uker siden, og har da +3 kilo hittil. På 29 uker.
Jobber med saken...Må prøve, men det er ikke helt lett.
Gå å spis kvinne :OSkulle spist også forresten. Mannen blir sikkert ikek så happy når jeg ikke har gjort det, siden jeg jo har gått ned i vekt siste uke, og er tilbake under der jeg var for to uker siden, og har da +3 kilo hittil. På 29 uker.
De ser du i den andre tråden.
Har ikke nådd 7.000 enda![]()
Mener du vi kanskje vil klare det likevel180 innlegg siste ti minutter! Vi har den koke-tempen vi i går hadde rundt 2130 en time senere i dag.... Hvor lenge holder det?
Rutinene kommer jo etterhvert, og endres stadig minnes jeg... Men så godt gråtingen har gitt seg!Så hyggelig du spørden er stortsett borte faktisk
![]()
Hadd ei flott rutine her ei stund. Stille hver kveld og hun sovna 19 og vi stod ikke helt opp for dagne før 9. Nå er det helt på bærtur og hun sovner vel ikke før 2130 og starter dagen 0630.. :O
Godt å se deg tilbake her![]()
Dropp pausenArg nå er jeg over 50.000 , å nå som det er så mange gøye tråder på forumet![]()
Frem til 1. Nov ,etter det pauseDa må pausen vike ;-)
Satt på i pp3. Satser på detHåper spira er rett rundt hjørnethvor fort gikk det sist?
Hadde vært.gøy å klart detMener du vi kanskje vil klare det likevel