Du skjønte i alle fall hva det var daSnakker du om fotball nå?!![]()
Ikke like oppløftende lenger nå da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skjønte i alle fall hva det var daSnakker du om fotball nå?!![]()
Så deilig! Husker hvor godt frihelg smakte når jeg jobbet annen hver helg og mer til! Nyt det!
Den ser jeg! Guri sjuk unge er en prøvelseGod bedring til lillenurk og dytt inn en time egenpleie! Håper du får ladet opp
![]()
Nei!! Hva skal du der???Hm..kom på at jeg må pakke
Skal jo plutselig til Bergen imorgen![]()
Vi får satse på det. Den har vært enig med meg de siste timene iallefallJa jeg håper appen er med meg i dag...
Hvilken kjole er det da?Så koselig, svigermor holder på meg kjolen tuppa skal ha på bildene så skal jeg starte også![]()
Da tror jeg desverre ikke du kan skrive for fort. . :/Er det sånn at jeg nå kan satse på at dere skriver mellom innleggene mine sånn at jeg kan gå gjennom en haug med sider???
Nattjobb er helt greit faktiskDet er jo greit dajeg fungerer endel bedre på natt jeg jobbmessig, så jeg burde sikkert jobbet natt
![]()
Det håper jeg ogsåJa da trengte du det nok!
Håper neste natt blir bedre da...
Ja det ble mellom ;-)Ble dette mellom?
Haha, av og til jaJa det er helt sinnsykt hvor mye se krever![]()
Det er koselig med ute bilderHvilken kjole er det da?
I år ser det ut til at vi bruker et høstbilde fra skogen her![]()
Så deilig daNy energi! Fikk gått meg en times tur i skogen bak huset idag. Så utrolig deilig og komme seg ut og bare gå i sine egne tankermed nydelig utsikt
![]()
![]()
![]()
Hurra :-DJippi, bare 38,2 i feber når lille U våknet![]()
Da må vi få opp dampen her inne i alle fallEr det sånn at jeg nå kan satse på at dere skriver mellom innleggene mine sånn at jeg kan gå gjennom en haug med sider???
Han var nok glad for å se deg ogsåDet var veldig koselig å se han![]()
Det hørtes jo veldig fint utDet er koselig med ute bilderdet er en strikka kjole med lange armer fra dale
)
Nei Nei :-(Ja, men skulle vel ikke sagt formen var brai går så ble jeg litt uvel også ble jeg sykt svimmel og kastet opp, håper det bare er omgangsyke! Er helt ødelagt i kroppen i dag
![]()
Oi, det har ikke jeg tenkt på engang!Holder på så smått med julekort her![]()
Er det første gangen?Ja, må detvåde til meg og mini... Gubben får pakke selv
Skal besøke familie der oppe
Må vise frem lillegutt![]()
Skal du gjøre noe annet altså?Ja det ble mellom ;-)