Skravletråd Oktober

Nei, var ikke gøy. Men gud det var verdt det til slutt :) men forebyggelse tenker jeg er cluet ;) fikk noen øvelser fra jordmor som skulle være veldig gode :D vært hos din jordmor enda?

Joda er noe med det!! Hehe :-) ja jeg har lest om noen øvelser men jeg har ikke kommet i gang med det ennå..
Nei har ikke det.. Ikke fått snakket med henne da hun ikke har vært tilstede når jeg har prøvd å ringe.. Hun er bare tilstede på mandager..

Joda er noe med det!! Hehe :-) ja jeg har lest om noen øvelser men jeg har ikke kommet i gang med det ennå..
Nei har ikke det.. Ikke fått snakket med henne da hun ikke har vært tilstede når jeg har prøvd å ringe.. Hun er bare tilstede på mandager..

Lurt å prøve å gjøre de øvelsene de dagene formen er ok:)

Åh, er det ingne andre jordmødre der som er der oftere?

Ny energi! Fikk gått meg en times tur i skogen bak huset idag. Så utrolig deilig og komme seg ut og bare gå i sine egne tanker :D med nydelig utsikt :)

ccaa7754557f2d1d10d9b92aeac4636c

49f84ce0f0dc2e25c942f440e568bfa3

Herlig ! Nydelig natur :))
Ja:D ser byen ut fra huset her. Går jeg bak huset og videre inn, så ser jeg dette. Kjekt å bo på toppen av byen. To forskjellige verdener på to minutter :p

Tjohei hvor det går..

Lille U ble brått veldig sulten og skrek siden han ikke fikk maten fort nok, eldsten satt og skulle ha hjelp med leksene, frøkna ropte fra oven at hun var ferdig på do og trengte hjelp og jeg var midt i et migrene anfall...

Er så glad jeg ikke er alenemor, ville jeg aldri ha klart.
All respekt til dere som er det
Huff da:rolleyes: høres hektisk ut!
Sender deg styrkende tanker disse dagene, du trenger det:P selv superwoman;)

Ny energi! Fikk gått meg en times tur i skogen bak huset idag. Så utrolig deilig og komme seg ut og bare gå i sine egne tanker :D med nydelig utsikt :)

ccaa7754557f2d1d10d9b92aeac4636c

49f84ce0f0dc2e25c942f440e568bfa3
Det så herlig ut :)

Holder på så smått med julekort her :)

Back
Topp