Det er nok veldig lurtSatser på det!! Tar alle kroppens signaler på alvor nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok veldig lurtSatser på det!! Tar alle kroppens signaler på alvor nå!
Gikk over all forventingHåper prosjektet går fint![]()
Æsj, daJa, hadde bare humøret til tuppa vært bedre... Vi har sovet like dårlig natt begge to, å begge to nærer preg av det...
Jeg har en høytidelig nyhet å komme med her! Klar?!
Det er freddan i morgen!!!!Planer for helgen?
Hurra, så flottFor andre gang (som jeg kan huske) har mini sovnet av seg selv i egen seng. Vært litt frem og tilbake i egen seng og vår seng (bl.a for litt pupp). Ville prøve å få han til og sovne uten puppen (og gjerne med tutt) og jammen sovnet han i egen seng
:-D
Så flink du er! Tar du husvasken min også?Lille U sover.
Frøkna er lagt
Eldsten sitter med Mac'en sin
Oppvaskmaskinen går.
Veldig effektivt her når mannen ikke er hjemme![]()
Huff daLite lurt, selvsagt.
For lillesøster veltet skåla. Melk og havregryn utover bordet. Hurra
Veldig bra du hadde noen som skjønte hva du gikk igjennomAbsolutthennes første ble og flaskebarn og vi hadde mye av de samme problemene. Så var godt å ikke føle seg helt alene i den situasjonen
![]()
Nettopp det som var mitt poengNei fysj det hadde sikkert vært skikkelig herslig![]()
Ja veldig fornøydHurra, så flott![]()
Ja. I grunn. Jeg prøvde, men kjente at lunta er kort. Hun er I seng nå da, men ligger å sparker i veggen...Æsj, dalike grinete?!
Skulle bare mangle, mannen er jo ikke her og går i veienSom vanlig....du har stålkontroll!!![]()
Har nok med min egen og dessuten så er jeg syk..Så flink du er! Tar du husvasken min også?
Åh! Hurra , jeg har faktisk fri helg![]()
Den ser jeg! Guri sjuk unge er en prøvelseJeg skal sove!!!!
Sønnen min er syk og jeg har ikke sovet på to netter for han bare våkner og har vondt hele tiden. Så sove er høyt på listen for helgen...
Ja jeg håper appen er med meg i dag...Ååå. Nå blir også jeg kastet ut av forumet fra appen med beskjed om at brukeren daim ikke eksisterer. Men den Gjør virkelig det! Nå er jeg på pc, og her er jeg ikke komfortable så da blir det nok lite skravling fra meg![]()
Ble dette mellom?Er det sånn at jeg nå kan satse på at dere skriver mellom innleggene mine sånn at jeg kan gå gjennom en haug med sider???
Ja det er helt sinnsykt hvor mye se kreverSer denmann og barn krever en del
![]()