Skravletråd Oktober

Så flink du er, klapp på skuldra til deg :)
Ikke flink enda, må nok løpe opp og ned med frøkna noen ganger før det blir stille

For andre gang (som jeg kan huske) har mini sovnet av seg selv i egen seng:-). Vært litt frem og tilbake i egen seng og vår seng (bl.a for litt pupp). Ville prøve å få han til og sovne uten puppen (og gjerne med tutt) og jammen sovnet han i egen seng:-):-D

For andre gang (som jeg kan huske) har mini sovnet av seg selv i egen seng:-). Vært litt frem og tilbake i egen seng og vår seng (bl.a for litt pupp). Ville prøve å få han til og sovne uten puppen (og gjerne med tutt) og jammen sovnet han i egen seng:-):-D

Hurra for det! :D

Lite lurt, selvsagt.

For lillesøster veltet skåla. Melk og havregryn utover bordet. Hurra

Oi.. Såpass.. Takk for tips.. Det skal jeg huske på.. Leit å høre at du hadde så mye plager :/ hørtes ikke koselig ut.
Nei, var ikke gøy. Men gud det var verdt det til slutt :) men forebyggelse tenker jeg er cluet ;) fikk noen øvelser fra jordmor som skulle være veldig gode :D vært hos din jordmor enda?

Alltid kjekt med noen likesinnede å skravle med:) hun hadde sikkert masse gode råd!
Absolutt :)hennes første ble og flaskebarn og vi hadde mye av de samme problemene. Så var godt å ikke føle seg helt alene i den situasjonen :)

Tjener jo bedre enn en dagvakt:P
Har vel 6000,- ekstra i måneden pga nattevakter;)
Ja du må jo ta vare på familien din:)
Det er jo greit da ;) jeg fungerer endel bedre på natt jeg jobbmessig, så jeg burde sikkert jobbet natt:p

Back
Topp