Ja, hadde bare humøret til tuppa vært bedre... Vi har sovet like dårlig natt begge to, å begge to nærer preg av det...Så deilig å komme til dekket bord![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hadde bare humøret til tuppa vært bedre... Vi har sovet like dårlig natt begge to, å begge to nærer preg av det...Så deilig å komme til dekket bord![]()
Når reiser dere?Da er baby bada og baggen nesten ferdig pakka
Nå skal jeg på en sprekk og spise sjokolade!!!![]()
Så flink du er, klapp på skuldra til degLille U sover.
Frøkna er lagt
Eldsten sitter med Mac'en sin
Oppvaskmaskinen går.
Veldig effektivt her når mannen ikke er hjemme![]()
Ikke flink enda, må nok løpe opp og ned med frøkna noen ganger før det blir stilleSå flink du er, klapp på skuldra til deg![]()
Effektiv vil jeg siLille U sover.
Frøkna er lagt
Eldsten sitter med Mac'en sin
Oppvaskmaskinen går.
Veldig effektivt her når mannen ikke er hjemme![]()
For andre gang (som jeg kan huske) har mini sovnet av seg selv i egen seng. Vært litt frem og tilbake i egen seng og vår seng (bl.a for litt pupp). Ville prøve å få han til og sovne uten puppen (og gjerne med tutt) og jammen sovnet han i egen seng
:-D
Den er noget bedre, men er ganske slitenEffektiv vil jeg si
Klokka er jo bare litt over sju.
Hvordan er formen din nå da?
Satser på at søvnen løsner nå og at han knekker koden med å sovne selvHurra for det!![]()
Joda, men hun er I det minste i seng.Ikke flink enda, må nok løpe opp og ned med frøkna noen ganger før det blir stille
Helgetur? Kos dereReiser imorgen tidlig![]()
Nei, var ikke gøy. Men gud det var verdt det til sluttOi.. Såpass.. Takk for tips.. Det skal jeg huske på.. Leit å høre at du hadde så mye plager :/ hørtes ikke koselig ut.
AbsoluttAlltid kjekt med noen likesinnede å skravle medhun hadde sikkert masse gode råd!
Nei fysj det hadde sikkert vært skikkelig hersligHehebra du ikke har prøvd
![]()
Definer "i seng" er du snillJoda, men hun er I det minste i seng.
Det er jo greit daTjener jo bedre enn en dagvakt
Har vel 6000,- ekstra i måneden pga nattevakter
Ja du må jo ta vare på familien din![]()
Absolutt. Og den er jo skikkelig god dagen derpåOh yes, må jo jo det mens det er![]()
Æsj da, det var jo kjiptLite lurt, selvsagt.
For lillesøster veltet skåla. Melk og havregryn utover bordet. Hurra