Deler ikke med mannen altså?Mannen er ute, frem med sjokoladen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deler ikke med mannen altså?Mannen er ute, frem med sjokoladen![]()
Dabbet litt av Igjen?Kan ikke bruke tid på slik nå![]()
Haha, herligMannen er ute, frem med sjokoladen![]()
Jeg tenker jeg er snill. Han slipper jo de ekstra kalorieneDu er slu altså![]()
Fest en lapp i panna, så vil kanskje den rette melde seg på kiwiHjelper ikke.. Glemmer alltid handlelappen hjemme![]()
Hvordan ligger vi an nå da?Jeg har en i hver fane... og forumforsiden for oppdateringer i en tredje
Ble litt roligere nå. Nærmer seg kvelden for flere..Dabbet litt av Igjen?
Ikke like mange innlegg på 15 min np...
han vet jo hvordan barn blir laget,så han tror nok at man trenger å gjøre det bare en gang,og det stemmer jo forsåvidthan hadde hørt oss en gang
![]()
Hahah, altså hørt dere snakke om det, eller hørt at dere..... Ja altså... Laget denne babyen???han på 14 vet det, og han ble kjempeglad og sa at han skjønte det fordi han hadde hørt oss![]()
Han vet ikke om den. Jeg er snill som lar han slippe de ekstra kalorieneDeler ikke med mannen altså?![]()
![]()
AvslørtHar muligens det, gitt
HihiHan vet ikke om den. Jeg er snill som lar han slippe de ekstra kaloriene![]()
Ånei!! 'Samme her!!
Også går det syyykt tregt!!
Hvordan ligger vi an nå da?
det var veldig vanskelig,hadde ikke et godt nettverk og familie som stilte opp..for å gjøre en lang historie kort,så bor han til besteforeldrene på farsiden og jeg har god kontakt med han og besteforeldrene hannesOi, ja da var du ung
Hvordan var det å bli mor så Ung?
Det var ikke så sentVarv18.16![]()
Når var det da???Tidligere hadde vi 170 på 10 minutter![]()
God kveld til deg ogGod kveld! Titter litt innom her, jeg)
Da får vi satse på at flere holder ut litt til7028 innlegg skravlet!
Så vi mangelr da 1368 på å ha tatt igjen hittil i uka