Ikke i bruk
Forumet er livet
Hjelper ikke.. Glemmer alltid handlelappen hjemme*rister på hodet*
Noter det på handlelappen daaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelper ikke.. Glemmer alltid handlelappen hjemme*rister på hodet*
Noter det på handlelappen daaa!
HahahaPå vei ut av sofaen.... så mas 2115 førte til mat ca 22 likeel![]()
BlæhJada, masa![]()
Ja det er jo Sant. Jeg får bare vært i en tråd om gangen..
Det skjønner jeg. Håper du og lille får dere litt søvn i nattAkkurat nå syns jeg det er bare deilig å sitte her med 3 sovende barn.
Endelig litt fred her
han på 14 vet det, og han ble kjempeglad og sa at han skjønte det fordi han hadde hørt ossJa, da blir det jo det da
Vet de største om det enda eller?
Mhm jeg vet detDet er så kjipt det![]()
Hahaha
Han har vel skjønt at du trenger litt tid til å løsrive deg![]()
Samme her!!Fader altså, jeg blir bare kastet ut av BV og må logge på igjen hver J+*%%% gang!!!![]()
Hvor ung var du første gang?ikke sant<3 nå fikk jo jeg barn mens jeg selv var barn da,så har alltid vært glad i jul![]()
Varv18.16Ja det var sikkert jeg som hang etter![]()
Tusen takkHuff stakkarsgod bedring til dere begge to
![]()
Yes var visst detÅ ja, det er det i kveld ja...
han på 14 vet det, og han ble kjempeglad og sa at han skjønte det fordi han hadde hørt oss![]()
Håper det gikk bra med henne daHuskerikke hva de sa
Takk
Det er jo såååååå verd det for å få den lille babyen som vi har ventet så lenge på da![]()
Tidligere hadde vi 170 på 10 minutterIkke verst!
I følge det jeg ligger bak på innlegg her nå har vi over 100 innlegg på 15 min ;-)
Hihi, uff dahan på 14 vet det, og han ble kjempeglad og sa at han skjønte det fordi han hadde hørt oss![]()
fikk en gutt tre mnd før jeg ble 16Hvor ung var du første gang?
Det er jeg nødt til.Det skjønner jeg. Håper du og lille får dere litt søvn i natt![]()