Skravletråd Oktober

Bekkenet ditt? Uff så kjedelig å plages med det!

Bekkenet ja. Dvs, symfysen, det fremre bekkenledd. det er mest der jeg har smertene av min bekkenløsning denne gangen, og... ja, i dag er det ikke godt. Tre kvarter som tilskuer på barneidrett, velskende mellom å stå, sitte på en benk og sitte på gulvet, ettersom vi ble flyttet fra del til del av salen, og jeg er kaputt. Dvs, det er rett og slett en sviende smerte i symfysen som jeg også kjenner at jeg sliter med å finne en sittestilling som unngår i sofaen :(

Det går vel i det samme som alltid. Men synes reaksjonen og hva de sier på reklamen gjør at den virker mer spennende enn ellers :p skal du se?
Ja, temaet er jo fort det samme :p
Har ikke sett de siste gangene. Blitt hektet på broen, så blir nok det her ;)

Bekkenet ja. Dvs, symfysen, det fremre bekkenledd. det er mest der jeg har smertene av min bekkenløsning denne gangen, og... ja, i dag er det ikke godt. Tre kvarter som tilskuer på barneidrett, velskende mellom å stå, sitte på en benk og sitte på gulvet, ettersom vi ble flyttet fra del til del av salen, og jeg er kaputt. Dvs, det er rett og slett en sviende smerte i symfysen som jeg også kjenner at jeg sliter med å finne en sittestilling som unngår i sofaen :(
Høres helt forferdelig ut! Og jeg syter over sterke kynnere fordi det svir i Symfysa av de værste. Men de går jo over!

Langt er du nå?

Høres helt forferdelig ut! Og jeg syter over sterke kynnere fordi det svir i Symfysa av de værste. Men de går jo over!

Langt er du nå?
29 uker i morgen

Men symfysen pleier ikke være sånn som dette hele tiden altså, men det henger jo sammen med at jeg jobber bare 40% og går på gruppebehandling hos fysio en gang i uka, burde gått to, men da må jeg redusere til 30% jobb og det har jeg ikke fått meg til å be legen om enda.

Håper mi også sovner fort :) men hun er ganske oppgira etter er besøk hos mormor :p
Ja, kan vel fort bli det da ja:p
Hvor gammel er hun igjen?

Back
Topp