HeiHallo! Hva går praten om i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiHallo! Hva går praten om i dag?
Stakkars lilleUnder en halv time fred og ro før sutringen begynte igjen.
Fikk knapt spist..
Han har det ikke bra.
Har ikke feber, men almentilstanden er ikke god så ga en paracett
Bekkenet ditt? Uff så kjedelig å plages med det!
Tror det har vært braMen har det vært bra med liv her da?
Ja, temaet er jo fort det sammeDet går vel i det samme som alltid. Men synes reaksjonen og hva de sier på reklamen gjør at den virker mer spennende enn ellersskal du se?
Hatt litt å gjøre idag da?Ja, takk og lov![]()
Bra detHihi, følte meg faktisk litt flink selv også![]()
Så moro ♡ hva da magefølelsen din før ul da?Det er ei lita jente![]()
Broen er fantastisk tv!Ja, temaet er jo fort det samme
Har ikke sett de siste gangene. Blitt hektet på broen, så blir nok det her![]()
Høres helt forferdelig ut! Og jeg syter over sterke kynnere fordi det svir i Symfysa av de værste. Men de går jo over!Bekkenet ja. Dvs, symfysen, det fremre bekkenledd. det er mest der jeg har smertene av min bekkenløsning denne gangen, og... ja, i dag er det ikke godt. Tre kvarter som tilskuer på barneidrett, velskende mellom å stå, sitte på en benk og sitte på gulvet, ettersom vi ble flyttet fra del til del av salen, og jeg er kaputt. Dvs, det er rett og slett en sviende smerte i symfysen som jeg også kjenner at jeg sliter med å finne en sittestilling som unngår i sofaen![]()
Min er ikke detJentungen er i seng nå, så må henge med litt jeg også![]()
Selvskryt er den beste skryte har jeg hørtBra det![]()
Tror hun har sovnet også nå, var trøtt i kveldMin er ikke detlegger seg snart tenker jeg
![]()
29 uker i morgenHøres helt forferdelig ut! Og jeg syter over sterke kynnere fordi det svir i Symfysa av de værste. Men de går jo over!
Langt er du nå?
Det vil jeg troJa, blir deilig med en liten miniferie nå![]()
Håper mi også sovner fortTror hun har sovnet også nå, var trøtt i kveld![]()
Har satt Broen på opptak. Umulig å følge med på noe så spennende med svigermor på besøk. Hun bare prater gjennom tvenJa, det overgår lett luksusfellen![]()
![]()
Ja, kan vel fort bli det da jaHåper mi også sovner fortmen hun er ganske oppgira etter er besøk hos mormor
![]()