Skravletråd Oktober

Ja.. får liksom ingen kveld vi to heller når jeg er låst inne på soverommet for å legge henne såpass lenge..
Ja.. skjønner det :( håper det blir bedre snart og at hun finner roen selv :)

Gubbis liker å lage mat her i huset så da holder jeg meg unna :o eller jeg hjelper til med drit arbeidet ;)
Drit arbeidet?:p matlagingen?
Vel, jeg måtte bare begynne å lage mat når samboer fikk betennelse i begge skuldrene sine og ikke klarte engang å få på seg klær alene. Ellers ble det ikke mat :p nå liker jeg å kokkelere :)

Drit arbeidet?:p matlagingen?
Vel, jeg måtte bare begynne å lage mat når samboer fikk betennelse i begge skuldrene sine og ikke klarte engang å få på seg klær alene. Ellers ble det ikke mat :p nå liker jeg å kokkelere :)
Oi, stakkars mann :( er han bedre nå?
Ja sånn som å rydde opp og skjære grønnsaker.. :p

Ja.. skjønner det :( håper det blir bedre snart og at hun finner roen selv :)
Håper det. Hun sovner og våkner urolig 20 min senere. Satser på at det bare er en fase. Idag har hun vært skikkelig kosete og klengete. Babygymmen er tydelivis fælt å ligge under :p

Vanligvis elsker hun den. Med ugla si. Nå er det ramaskrik om jeg legger henne der og går på do..

Håper det. Hun sovner og våkner urolig 20 min senere. Satser på at det bare er en fase. Idag har hun vært skikkelig kosete og klengete. Babygymmen er tydelivis fælt å ligge under :p

Vanligvis elsker hun den. Med ugla si. Nå er det ramaskrik om jeg legger henne der og går på do..
Kanskje hun Begynner å bli lei?
Det er nok bare det, kjedelig når det står på uansett.

Back
Topp