Høres ikke helt halvgærlig ut da. Kan jo hende han legger masse på seg til 3.mnd kontrollen daJa, det kan jo detDa var han 3955
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ikke helt halvgærlig ut da. Kan jo hende han legger masse på seg til 3.mnd kontrollen daJa, det kan jo detDa var han 3955
![]()
Mi har alltid vært god og rund helt til nåNeidet er det beste
![]()
Ja.. får liksom ingen kveld vi to heller når jeg er låst inne på soverommet for å legge henne såpass lenge..Så kjedeliggreit å stille klokka da
![]()
Ja.. skjønner detJa.. får liksom ingen kveld vi to heller når jeg er låst inne på soverommet for å legge henne såpass lenge..
Ja stortrivdes og vil ned igjen på ferieVet hva det er, bare aldri smakt
Høres spennende ut p bo i et annet land![]()
Drit arbeidet?Gubbis liker å lage mat her i huset så da holder jeg meg unnaeller jeg hjelper til med drit arbeidet
![]()
Stemmer detLapskausen åt a mor![]()
Det var ekstremt godtStemmer det![]()
Oi, stakkars mannDrit arbeidet?matlagingen?
Vel, jeg måtte bare begynne å lage mat når samboer fikk betennelse i begge skuldrene sine og ikke klarte engang å få på seg klær alene. Ellers ble det ikke matnå liker jeg å kokkelere
![]()
Ble litt fysen på det nåDet var ekstremt godt![]()
Synd du ikke bor nærmereBle litt fysen på det nå![]()
He he neidaStressende er det![]()
Søstra mi feira jul og nyttår i perth sist jul med sin familie. Det var visst helt fantastisk landJa stortrivdes og vil ned igjen på ferie![]()
Håper det. Hun sovner og våkner urolig 20 min senere. Satser på at det bare er en fase. Idag har hun vært skikkelig kosete og klengete. Babygymmen er tydelivis fælt å ligge underJa.. skjønner dethåper det blir bedre snart og at hun finner roen selv
![]()
Sliten etter jobb?Gutta har dratt på trening, jeg liggee på sofaen.
Kanskje hun Begynner å bli lei?Håper det. Hun sovner og våkner urolig 20 min senere. Satser på at det bare er en fase. Idag har hun vært skikkelig kosete og klengete. Babygymmen er tydelivis fælt å ligge under![]()
Vanligvis elsker hun den. Med ugla si. Nå er det ramaskrik om jeg legger henne der og går på do..
Helt ferdig i grunnSliten etter jobb?
Meen. Gravid er graviddu er ikke blitt plaga noe med bekkenet?