Boblefrua
Forumet er livet
Hva har du vunnet på?Masse hudpleieprodukterfra L'occident eller hvordan det skrives
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du vunnet på?Masse hudpleieprodukterfra L'occident eller hvordan det skrives
![]()
Vet ikke om du holder sofaen frivillig, men jeg syns det hørtes veldig deilig ut!Hvordan går det med skravlingen?
Lite jeg får bidratt, men men.
Nå er hele gjengen hos svigers på fårikål...jeg holder sofaen![]()
Ja, hehe...ikke helt frivillig...men hadde orka kjempa kroppen med om jeg virkelig vil...men nææh...Vet ikke om du holder sofaen frivillig, men jeg syns det hørtes veldig deilig ut!
Men den stabiliserer seg vel rundt 3 mnd eller? Min er så stor at jeg husker ikke helt..
Ja er jo noen timer i kveld også ;-)Bra du fortsetter litt til
Håp om å klare det i dag da
Er vel neglene som sliter når du skravler så mye da![]()
![]()
Går unna når jo kurranseinstinktet våknerDu er driftigskal du lakkere neglene dine?
Ja det får vi håpe.Da er vi over halvveis på antall tråder som skal lages, og ikke så langt fra halvveis på innlegg.
Og kveldsskravlingen har ikke engang startet
Dette går veien i dag
Er det ikke noe liv når du vrir om?Mulig det... Har ingen peiling på bil![]()
De hadde klart seg fint ;-)Hehe, ingen skam å snu![]()
Godt er detJoda. Men tiden går fort og
Er nok ikke uenigHar en mistanke om det![]()
Bra vi er enigeEr nok ikke uenig
Den er grei denAlltid deilig med pause
Hvordan er formen?
Haha..Du får vel paracet 1 gr i stikkpille?
Tror nok vi vil klare å ta inn litt av detJa det får vi håpe.
Burde også tatt inn igjen de vi har tapt så langt...
Stressende er detGodt er det![]()
Hehe, skjønner detGår unna når jo kurranseinstinktet våkner![]()
Ikke fått lakket noe enda nei... Men fått fjernet gammel lakk og prøvd å lime et par negler...
Men det kan endre seg over tidDen var 5975...så han har bare gått opp 120gram på to uker.. Var jo ikke så mye :/
Ja, besøk er alltid kos![]()