Kanskje jeg skal prøve det på meg selv ogsåSå bra! Det pleier å være et mirakel her hjemme også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg skal prøve det på meg selv ogsåSå bra! Det pleier å være et mirakel her hjemme også![]()
Hehe, gubben er så kjedeligJeg synes det er så morsomt at du sier gubbis![]()
JaÅ så deilig med middag borte!
Masse hudpleieprodukterHva vant du?
Alltid deilig med pausePaaaaaause!
Det var godt det
Julaften for deg idag daNy pakke fra stoff og stil idagalt dette skal forvandles til julegaver
![]()
![]()
![]()
Oooo...Masse hudpleieprodukterfra L'occident eller hvordan det skrives
![]()
Blir fiskeboller idagHva skal dere ha til middag idag da?her blir det hamburger
![]()
Helt korrekt søtaSammen er vi dynamitt hele gjengen ;-)
Hahaha.. snart sier vel ungene mamms og papps også?Hehe, gubben er så kjedeligsier papps og mamms til tuppa også
ikke alltid da
![]()
Med karri?Blir fiskeboller idag![]()
Har bare ei som er vårHahaha.. snart sier vel ungene mamms og papps også?![]()
Da ser jeg for meg hun sier til de andre barna: " min mamms og min papps..." hahahah.. søttHar bare ei som er vårmen ja, hun sier det noen ganger
![]()
![]()
Hva var vekten?koselig med besøk
![]()
Ååjaer han blitt stor nå da?
![]()
Ååå, det var jo søtt da ♡Da ser jeg for meg hun sier til de andre barna: " min mamms og min papps..." hahahah.. søtt❤
Men den stabiliserer seg vel rundt 3 mnd eller? Min er så stor at jeg husker ikke helt..Den var 5975...så han har bare gått opp 120gram på to uker.. Var jo ikke så mye :/
Ja, besøk er alltid kos![]()
Vi er ganske ulikeRegner jeg med![]()
Du får vel paracet 1 gr i stikkpille?Kanskje jeg skal prøve det på meg selv også![]()