Det har jeg heller ikke smaktNja fish and chips var nok mer populært men de hadde det på hotellet vi bodde på da foreldrene mine besøkte meg![]()
Bodde du lenge i australia ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg heller ikke smaktNja fish and chips var nok mer populært men de hadde det på hotellet vi bodde på da foreldrene mine besøkte meg![]()
Supert*løper og setter på kaffe*
Den er grei ;-)
åh, så herligJeg er 18+5 i dag, med lille frøkna i magen![]()
Det liker viDa tror jeg at jeg muligens, kanskje har litt skravle tid.
Oii! Ja, da går det fort!Det var helt fantastisk! Vil du vite kjønn eller?så koselig, jeg kjente liv først i uke 16 men skjønte ikke da ag deg var lille, men nå har hun blitt så sterk at jeg kan se det uten på magen også
![]()
Ja, blir noen ekstra nøster til detJa, det er jo noen størrelser større. Strikker du noe til deg selv?
Er bare lille U som ar sutret konstant i dag.Det liker vi![]()
Det høres bra utDa tror jeg at jeg muligens, kanskje har litt skravle tid.
Uff :/ tror du han og begynner å bli forkjøla?Er bare lille U som ar sutret konstant i dag.
Misstenker at han ikke er helt i form han heller![]()
Du er driftigDette er mitt 120. innlegg i dag siden jeg stod opp. Pluss de jeg hadde etter midnatt men før jeg sovna.. La oss si 15 innlegg til da...
Men neglene mine har jeg ikke fått gjort noe med :-o
Han surkler og hoster litt samt snorker veldig.Uff :/ tror du han og begynner å bli forkjøla?![]()
Ja, endelig fått tilbake energi! Så nå nyter jeg detåh, så herliggår svangerskapet greit da hittil?
![]()
Ja ikke sant, hva skravles det om?Det høres bra ut![]()
Kos med babystrikk da! Planen er for meg å begynne å stikke neste måned. Hahaha.. sier jeg hver måned, men neste mnd får jeg vite kjønn og da er det litt mer motiverende tenker jegJa, blir noen ekstra nøster til detjoda, har strikket noen gensre til meg og mannen og tidligere. En til meg etter frøkna var født for snart fire mnd siden. Ellers blir det mest babystrikk
![]()
SåbraJa, endelig fått tilbake energi! Så nå nyter jeg det![]()
Er vel det vanligeJa ikke sant, hva skravles det om?
Uff.. Liker ikkeHan surkler og hoster litt samt snorker veldig.
Hos meg begynte det med veldig vondt i halsen og han vil liksom ikke ha noe i munnen, men samtidig pupp hele tiden så misstenker han har vondt i halsen
Det glemte jeg i dag