Skravletråd Oktober

Da tror jeg at jeg muligens, kanskje har litt skravle tid.

Det var helt fantastisk! Vil du vite kjønn eller? :) så koselig, jeg kjente liv først i uke 16 men skjønte ikke da ag deg var lille, men nå har hun blitt så sterk at jeg kan se det uten på magen også ❤️
Oii! Ja, da går det fort! :D har veldig lyst til å vite kjønn ja :)

Ja, det er jo noen størrelser større. Strikker du noe til deg selv?
Ja, blir noen ekstra nøster til det :) joda, har strikket noen gensre til meg og mannen og tidligere. En til meg etter frøkna var født for snart fire mnd siden. Ellers blir det mest babystrikk:p

Dette er mitt 120. innlegg i dag siden jeg stod opp. Pluss de jeg hadde etter midnatt men før jeg sovna.. La oss si 15 innlegg til da...

Men neglene mine har jeg ikke fått gjort noe med :-o
Du er driftig ;) skal du lakkere neglene dine?

Ja, blir noen ekstra nøster til det :) joda, har strikket noen gensre til meg og mannen og tidligere. En til meg etter frøkna var født for snart fire mnd siden. Ellers blir det mest babystrikk:p
Kos med babystrikk da! Planen er for meg å begynne å stikke neste måned. Hahaha.. sier jeg hver måned, men neste mnd får jeg vite kjønn og da er det litt mer motiverende tenker jeg :)

Da er vi over halvveis på antall tråder som skal lages, og ikke så langt fra halvveis på innlegg.
Og kveldsskravlingen har ikke engang startet :)

Dette går veien i dag

Back
Topp