Skravletråd Oktober

Og jeg vet at Tamara ønsker seg aktivitet på underforumene, men jeg tror også noe av nøkkelen til de 7000+ kan ligge i aktive terminforum... Noe av det som har redusert aktiviteten på bv så mye, ikke spesielt nå fra sept til okt, men generelt, er jo at mye av terminforumaktiviteten har flyttet til fb, så å få til koselige, trivlige, aktive terminforum, der tror jeg noe av nøkkelen ligger
Der er jeg enig med Deg

Vi på juni12 var jo aktive her helt til alt tullet i februar. Da ble det også gruppe på fb for oss... Men det er ikke like moro synes Jeg... Mye mye mindre aktivitet der...
Nå begynner det heldigvis å ts seg opp igjen litt hos oss også, nå er vi vel tre som er innom hver dag og får inn rundt 100 innlegg om dagen

Så er det tre til som er innom dann og vann...
Men vi var jo over 30 aktive frem til februar.. Nesten ingen av dem er innom Lenger....

Om ronja har fri i kveld og kvenden ellers blir som den var i går, kommer vi vel de siste par hunder innleggene også, så vi er over 7000, var jo ikke mye vi mangla i går.

Men det avhenger av at det skravles andre steder også, ikke bare her, det er ikke vi som skriver alle de 100+ pr ti minutter...
Jeg har fri og skal henge her etter at barna er i seng:D
Jeg svinser litt rundt på hele forumet for å svare;)

6628 ser det ut til utfra screenshot av stat ved midtnatt som jeg har fått tilsendt

Vi får se hva Tamara sier, men det var i alle fall mye nærmere,

Vi er i så fall samlet sett 1506 på etterskudd til et snitt på 7000
Fortsatt for lite da

Back
Topp