Må jo prøve daSå flink du er Flittigmusa vår![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo prøve daSå flink du er Flittigmusa vår![]()
Da tenker jeg det vil gå ;-)Jepp, jeg har fri og ingen planer!![]()
Ja det hjelper at hun er her ;-)Om ronja har fri i kveld og kvenden ellers blir som den var i går, kommer vi vel de siste par hunder innleggene også, så vi er over 7000, var jo ikke mye vi mangla i går.
Men det avhenger av at det skravles andre steder også, ikke bare her, det er ikke vi som skriver alle de 100+ pr ti minutter...
Måtte innom etter å ha fyrt opp, tatt ut av oppvaskmaskina og satt inn igjen, vaska over stekebrett, satt komfyren på selvrensing og vært på doHa en flott dag
Og stikk gjerne innom igjen!![]()
Ja det hjelper at hun er her ;-)
Og så må det fler til også ;-)
Huff ja. Jeg håper nesten de gikk opp på skolen igjenUff..ja nå er det blitt skikkelig høst![]()
Måtte innom etter å ha fyrt opp, tatt ut av oppvaskmaskina og satt inn igjen, vaska over stekebrett, satt komfyren på selvrensing og vært på do
Må bare lese litt før jeg gjør noe mer ;-)
Må begynne på berget med klesbretting....![]()
Æsjda. Starteren som er gått fløyten?Typisk
Min er dau..får ikke start på den, så må vel få den taua![]()
Får håpe de holder en sesong til de her og ;-)Greit å slippe å kjøpe nye da. Burde vel kjøpt i fjor men de holdt akkurat den sesongen også
![]()
Å det var poncho?Det gikk greit å rekke opp, jeg strikket bakover for jeg hater å plukke opp masker jeg har rekket opp, mister alltid noen og mp hente opp igjen, det var ikke så langt.
Det er mairus-mønster forresten
Fikk slappet av, ikke sovetHåper du fikk deg en dupp![]()
Hvordan feires dagen?Takk for det![]()
Å det var poncho?![]()
Så heldig du har værtJepp, det gjør jeg
Vunnet flott premie der før, jeg!
Jeg har fri og skal gjøre mitt ihvertfall!Ikke utenkelig det, det avhenger mye av hvordan ettermiddagen og kvelden blir
Det høres lovende utJeg har fri og skal gjøre mitt ihvertfall!![]()
Det håper virkelig jeg ogsåOi, du har min dypeste medfølelse
Håper formen blir tipptopp!
Nei, ikke ørepropper eller øyebindDeilig da! Sover du med ørepropper og sånn øyebind? Nei, i natt tvang jeg kroppen til å sove viderevar så trøtt
Sovet godt?God "morgen" snupper![]()