Skravletråd Oktober

Om ronja har fri i kveld og kvenden ellers blir som den var i går, kommer vi vel de siste par hunder innleggene også, så vi er over 7000, var jo ikke mye vi mangla i går.

Men det avhenger av at det skravles andre steder også, ikke bare her, det er ikke vi som skriver alle de 100+ pr ti minutter...
Ja det hjelper at hun er her ;-)

Og så må det fler til også ;-)

Ha en flott dag:D
Og stikk gjerne innom igjen!:P
Måtte innom etter å ha fyrt opp, tatt ut av oppvaskmaskina og satt inn igjen, vaska over stekebrett, satt komfyren på selvrensing og vært på do :-P

Må bare lese litt før jeg gjør noe mer ;-)
Må begynne på berget med klesbretting.... :confused:

Ja det hjelper at hun er her ;-)

Og så må det fler til også ;-)

Og jeg vet at Tamara ønsker seg aktivitet på underforumene, men jeg tror også noe av nøkkelen til de 7000+ kan ligge i aktive terminforum... Noe av det som har redusert aktiviteten på bv så mye, ikke spesielt nå fra sept til okt, men generelt, er jo at mye av terminforumaktiviteten har flyttet til fb, så å få til koselige, trivlige, aktive terminforum, der tror jeg noe av nøkkelen ligger

Måtte innom etter å ha fyrt opp, tatt ut av oppvaskmaskina og satt inn igjen, vaska over stekebrett, satt komfyren på selvrensing og vært på do :p

Må bare lese litt før jeg gjør noe mer ;-)
Må begynne på berget med klesbretting.... :confused:

Det burde jeg også gjort, men nå tar jeg meg en handletur, så ser jeg om jeg finner igjen gulvet i yttergangen så det kan støvsuges, så får jeg se på det berget av klær etterhvert....

Det gikk greit å rekke opp, jeg strikket bakover for jeg hater å plukke opp masker jeg har rekket opp, mister alltid noen og mp hente opp igjen, det var ikke så langt.

Det er mairus-mønster forresten
Å det var poncho? :)

Back
Topp