Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lett det derDa sover lille U igjen.
På den ene siden burde jeg nok legge meg igjen selv.
På den andre er klokken snart 12, og dersom jeg sover nå kan kanskje jeg få trøbbel til kvelden..
Ta deg en powernap duMen nå ble jeg brått trøtt
enten må jeg gjøre noe, eller så må jeg sove, for sitter jeg her så sovner jeg i sofaen og mister pc'n på gulvet med et brak, det er ingen god løsning
Ja de er suverene Der. I vår anbefalte de meg å bare bytte to av sommerdekkene også sånn at det ikke ble så dyrt ;-)Så bra de er ærlige og ikke bare prøver å tjene penger..
Ta deg en powernap du![]()
Hva vant du da?Jepp, det gjør jeg
Vunnet flott premie der før, jeg!
Næ! Så bra!! Er det et merkeverksted?Ja de er suverene Der. I vår anbefalte de meg å bare bytte to av sommerdekkene også sånn at det ikke ble så dyrt ;-)
Ikke lett det derhva ble det til?
Ja det er noe med det. Jeg synes de skal slippe veldig lang dag på onsdager...Det var nettoipp de med å hente unger igjen, på onsdager henter jeg unger i tretiden, vi må begynne å spise før fire nemlig fordi jeg og lillesøster må dra halv fem for å rekke barneidretten hennes 1645
Yeei, så koselig med besøk daDa har jeg redd opp sengen til svigermor i kveld. Ååå som jeg gleder meg til besøk![]()
Koslig med besøk, men svigermor kommer litt vel ofteYeei, så koselig med besøk da![]()
Da er det nok deilig å få støvsugd jaJeg er da godt igang i alle fall, nå tenker jeg å ta lunsj og deretter handleturen min, så fortsetter jeg evt i gangen etterpå, der har jeg begynt å smått, men det hadde vært deilig å få støvsuget den, det kryr av sånne svarte fotballgreier fra kunstrgress samt grus på gulvet![]()
Har 78 innlegg selv i dag siden jeg la fra meg mobilen i natt. Men ble jo noen innlegg fra midnatt og til jeg sovna nærmere 02Var godt over på siste oppdatering, så... skralvet en del i dag
Da synes jeg jo vi ligger godt ann??Lite rom for hvile nei, nesnten 6500 igjen enda om vi skal ta med etterslepet
Eller ca 5000 da dersom vi bare sikter på dagens mål
Har 78 innlegg selv i dag siden jeg la fra meg mobilen i natt. Men ble jo noen innlegg fra midnatt og til jeg sovna nærmere 02![]()
Så med dem har jeg sikkert rundt 90-100 innlegg allerede i dag...
Hvordan går det med lille N da?koselig å hørehåper jeg også
![]()
Mekonomen ;-)Næ! Så bra!! Er det et merkeverksted?
Spennende dagerfår svar på hcg i morgen eller fredaglegen tar godt vare på meg og prøve å lete etter babyen med utvendig ul men hun sluttet å lete når henne ikke var helt sikker. skal tilbake om en uke og da har jeg vært på ul hos gyn
![]()
Synes du jaDa synes jeg jo vi ligger godt ann??![]()
Mekonomen ;-)
Rett over veien også, så da ungene var små kom de over og hentet bilen hvis jeg hadde time til noe ;-)
Så slapp jeg å dra ut ungene tidlig om morran ;-)
Men sjefen der kjenner mannen til svigermor ;-)