Skravletråd Oktober

Jeg burde også kommet igang... Før jeg må hente unger igjen :p

Det var nettoipp de med å hente unger igjen, på onsdager henter jeg unger i tretiden, vi må begynne å spise før fire nemlig fordi jeg og lillesøster må dra halv fem for å rekke barneidretten hennes 1645

får svar på hcg i morgen eller fredag :) legen tar godt vare på meg og prøve å lete etter babyen med utvendig ul men hun sluttet å lete når henne ikke var helt sikker. skal tilbake om en uke og da har jeg vært på ul hos gyn :)

Det var det et langt innlegg, må si du er flink til å holde orden :)

Jeg er på jobb, så det blir ikke mye skravling fra denne kanten på dagtid, er ganske mye å gjøre.. Prøver å titte innom når jeg kan :)
Ha en flott dag på jobb:D

Jeg synes mobilen er mer oversiktlig, for i denne tråden så kan jeg følge med på sidetall ;-)
Føler iallefall jeg har kontroll ;-)

Jeg glipper jo stadig det som ikke er sitat av meg da, så en perfekt løsning har jeg ikke, det handler bare om å finne noe en selv synes fungerer for seg selv

Og jeg er en halv strikkepinne, altså ca 90 masker, fra å være imål med sptrikkemålet mitt for i dag.

Det er muligens på tide å tenke på den hanleturen min, så ejg får tatt den før lunsj. Evt drøye litt (ta litt mer nede i gangen? Bare såvidt begynt der) og så spise før jeg drar, kanskje like lurt
Er det snuppsi sin tunika du holder på med?:)

Back
Topp