Oii! Flink du!I dag kommer jeg til å passerre 1818 forresten, jeg hadde 1781 kl 7.20 i morges.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oii! Flink du!I dag kommer jeg til å passerre 1818 forresten, jeg hadde 1781 kl 7.20 i morges.
Oii! Flink du!![]()
Jeg får begynner på listen min jeg også tror jeg. Øverst står klesvask, oppvaskmaskin og tur med hunden!Og jeg er en halv strikkepinne, altså ca 90 masker, fra å være imål med sptrikkemålet mitt for i dag.
Det er muligens på tide å tenke på den hanleturen min, så ejg får tatt den før lunsj. Evt drøye litt (ta litt mer nede i gangen? Bare såvidt begynt der) og så spise før jeg drar, kanskje like lurt
Så bra, flink du er..I dag kommer jeg til å passerre 1818 forresten, jeg hadde 1781 kl 7.20 i morges.
Jeg synes jeg henger her mye og svarer på mange tråder; men ikke i nærheten dessverreAvhengig.... og aktiv.... engasjert. noe sånn
Så bra, flink du er..
Kommer vel over om noen dager selv
Jeg synes jeg henger her mye og svarer på mange tråder; men ikke i nærheten dessverre![]()
De andre dagene har jeg virkelig ikke følt jeg har klart å følge med i denne tråden. Det går så sykt fort!Det er ved å henge i en tråd som denne med høy aktivitet og svare på alt man klarer på kveldene det virkeig drar på seg
De andre dagene har jeg virkelig ikke følt jeg har klart å følge med i denne tråden. Det går så sykt fort!
Flink! Bruker du data, ipad eller mobil?Ja, det gjør det, øvelse gjør mester
JEg klarer ikke henge med på alt, men bruker varsler og faner. Åpner alle varsler (har varsel på at noen siterer meg) i ny fane, og jobber meg gjennom fane for fane, og kommenterer evt på det over eller under om jeg ser noe av interesse i tillegg til sitatet
Da sover lille U igjen.
På den ene siden burde jeg nok legge meg igjen selv.
På den andre er klokken snart 12, og dersom jeg sover nå kan kanskje jeg få trøbbel til kvelden..
det gjør jeg på pcFlink! Bruker du data, ipad eller mobil?
Powernap!Men nå ble jeg brått trøtt
enten må jeg gjøre noe, eller så må jeg sove, for sitter jeg her så sovner jeg i sofaen og mister pc'n på gulvet med et brak, det er ingen god løsning
Har 1435 nåDu er ikke langt bak nei.
1818 så jeg aldri som noe problem, jeg skravler jo rundt 2000 i mnd, så den er grei. Muligns skravler jeg mer da np denne mnd pga disse utfordringene.
For her går det i mobil. Mer tungvint egentligdet gjør jeg på pc
1845, skrevet mer i dag enn jeg var klar over...Har 1435 nå
Hjelper litt med disse utfordringene ja
Oooo.. det er ikke illeHar 1435 nå
Hjelper litt med disse utfordringene ja
For her går det i mobil. Mer tungvint egentlig