Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
koselig å høreGod dagkoselig å se deg her igjen!
Håper du snart klarer å senke skuldrene![]()
Jeg burde også kommet igang... Før jeg må hente unger igjen![]()
Men øvelse gjør mester ;-)De andre dagene har jeg virkelig ikke følt jeg har klart å følge med i denne tråden. Det går så sykt fort!
Oi, du har min dypeste medfølelseKan godt bli det fra sånn cirka nå.
Mannen drar til Dublin i morgen, og jeg blir alene med barna i 4 dager.
Ikke lyst til å være syk da
Nei da må du ta en pause ;-)Men nå ble jeg brått trøtt
enten må jeg gjøre noe, eller så må jeg sove, for sitter jeg her så sovner jeg i sofaen og mister pc'n på gulvet med et brak, det er ingen god løsning
Herlig værTypisk at det skal pissregne ute når jeg snart skal ut på vandring![]()
Ha en flott dag på jobbDet var det et langt innlegg, må si du er flink til å holde orden![]()
Jeg er på jobb, så det blir ikke mye skravling fra denne kanten på dagtid, er ganske mye å gjøre.. Prøver å titte innom når jeg kan![]()
Jeg synes mobilen er mer oversiktlig, for i denne tråden så kan jeg følge med på sidetall ;-)app på mobil er fint til sitt bruk, men når det går så fort klarer jeg det ikek på mobil nei, andre foretrekker det.
Håper ikke han blir sykDa var guttungen hentet i bhg etter han hadde vært slapp og bare ville hjem i dag, er null feber (36,6) og fin allmenntilstand så prøver vel igjen i morgenHan elsker jo egentlig å være i bhg
![]()
Takk for det.Huff dagod bedring!
Og kos deg med besøket og feiring!![]()
Hurra for detI dag kommer jeg til å passerre 1818 forresten, jeg hadde 1781 kl 7.20 i morges.
Tja, vet ikke det. Den internasjonale mnd går jo på halv tolvJa det er jo snodig?!men flaks for barna!
Jeg synes mobilen er mer oversiktlig, for i denne tråden så kan jeg følge med på sidetall ;-)
Føler iallefall jeg har kontroll ;-)
Er det snuppsi sin tunika du holder på med?Og jeg er en halv strikkepinne, altså ca 90 masker, fra å være imål med sptrikkemålet mitt for i dag.
Det er muligens på tide å tenke på den hanleturen min, så ejg får tatt den før lunsj. Evt drøye litt (ta litt mer nede i gangen? Bare såvidt begynt der) og så spise før jeg drar, kanskje like lurt
Hurra for det![]()
Ja hun kom akkurat ;-)Kjekt å få med seg sånt.
Er det snuppsi sin tunika du holder på med?![]()
Sovet godt, selv om jeg har våknet mange ganger av at jeg har vært sykt sulten eller tørst. Du da? Nettopp stått opp du vel?God dag
Sovet godt?