Skravletråd Oktober

Bare ta lista di her du :-D

Synd de to ikke skravler lenger :-(

På lista kan det nå strykes frokost, den er spist, og vitaminene tok jeg også. Hunden har vært en tur i hagen, hun ble "nødig" før jeg var klar til å gå tur, og bekkenet mitt har ikke så lyst på tur uansett, så det får mannen gi henne i kveld.
Vaskemaskina er starta og på strikketøyet er jeg i gang med den førte mønsterrunden, spent på om jeg klarer å ikke gjøre den hvite tråden for stram... lenge siden jeg har strikket mønster

Godt jeg har fri :p

Jeg også :)

Så snart utfordringa er klar, og jeg derved får bekreftet at antallet vi skrev i går er rett og da at jeg har rett utgangspunkt for hvor vi starter i dag, skal jeg begynne å oppdatere på hvor mye som er skrevet og hvor mye som er igjen, til utfordringsnivå og til å ha tatt igjen :)

Jeg også :)

Så snart utfordringa er klar, og jeg derved får bekreftet at antallet vi skrev i går er rett og da at jeg har rett utgangspunkt for hvor vi starter i dag, skal jeg begynne å oppdatere på hvor mye som er skrevet og hvor mye som er igjen, til utfordringsnivå og til å ha tatt igjen :)
Flott.

Jeg må fikse ferdig frøkna og få henne i bhg nå, aller helst innen ti min :-P

Det har ryki allerede :-P

Så må jeg innom butikken og så verkstedet. Snakkes om litt :-)

Flott.

Jeg må fikse ferdig frøkna og få henne i bhg nå, aller helst innen ti min :p

Det har ryki allerede :p

Så må jeg innom butikken og så verkstedet. Snakkes om litt :)

Du får prioritere det, mine er forlengst plassert i bhg og skole, og godt er det, undervisninga startet jo for en time siden for eldstemann. De do herfra for to timer siden ca, så det gikk nok fint.

God morgen alle sammen.
Her sitter vi og spiser frokost

Åja, den rota greia ja, den er ny siden mine var små, så den hadde jeg glemt. sprøyta var første for mine. Det er vel strengt tatt samme som min eldste skal ta nå om et par uker, den difteri, stivkrampe og sånn greia? Den skal de i alle fall ha mange ganger.

Jeg er 28+6 nå, så lille er ventet like over nyttår, termin 10.1

Ja, den der rota har vel bare vært noen få år tror jeg :) er drikkevaksine, gikk veldig greit å ta den sist :) ja, er vel den difterigreia han skal ha i sprøytevaksine :)
Håper det går bra og vi slipper reaksjoner etterpå :)
Oooh, tenk om du får nyttårsbaby da :)

- Vaskemaskinen går
- De eldste og mannen er levert på F
- Frokosten er inntatt

Så nå min lille venn, da syns jeg det er på tide at du sover igjen slik at jeg kan legge meg..

God dag jenter :D jeg prøver å ikke være her inne så mye nå. Sliter med angst for babyen i magen. Idag tok jeg en digital som viste 3+ hjelper der og da. Men når kvelden kommer blir jeg redd :( ImageUploadedByBV Forum1445413976.430565.jpg skal til legen idag :) jeg aner faktisk ikke hvor langt jeg er. Bare ca. 5 dager til ul nå :) Byttet nick fra mirakelpia13

- Vaskemaskinen går
- De eldste og mannen er levert på F
- Frokosten er inntatt

Så nå min lille venn, da syns jeg det er på tide at du sover igjen slik at jeg kan legge meg..

Får håpe han gjør det da, så du får deg en hvil, det trenger du nok. Hvordan er formen i dag?

Back
Topp