Å fysj! Det er ganske mye ekstra....
Det er det, pga den elendige mandagen, i går var det jo ikke så ille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fri :-DJepp, skal veie mini idag
Du da?
Godt jeg har friUtfordringen er ikke klar enda, men jeg regner vel egentlig med 7000 pluss et eller annet, og skal vi ta inn det vi er på etterskudd hittil i uka snakker vi da 8506 innlegg. Så bare å skravle på
Bare ta lista di her du :-D
Synd de to ikke skravler lenger :-(
Nei i går var godkjentDet er det, pga den elendige mandagen, i går var det jo ikke så ille
Nei i går var godkjent
Godt jeg har fri![]()
Flott.Jeg også
Så snart utfordringa er klar, og jeg derved får bekreftet at antallet vi skrev i går er rett og da at jeg har rett utgangspunkt for hvor vi starter i dag, skal jeg begynne å oppdatere på hvor mye som er skrevet og hvor mye som er igjen, til utfordringsnivå og til å ha tatt igjen![]()
Flott.
Jeg må fikse ferdig frøkna og få henne i bhg nå, aller helst innen ti min
Det har ryki allerede
Så må jeg innom butikken og så verkstedet. Snakkes om litt![]()
God morgen til deg også.God morgen alle sammen.
Her sitter vi og spiser frokost
Jeg har fri :-D
Så skal skravle![]()
Men må på verksted med bilen en tur. Gikk noen lyspærer i går kveld..
Åja, den rota greia ja, den er ny siden mine var små, så den hadde jeg glemt. sprøyta var første for mine. Det er vel strengt tatt samme som min eldste skal ta nå om et par uker, den difteri, stivkrampe og sånn greia? Den skal de i alle fall ha mange ganger.
Jeg er 28+6 nå, så lille er ventet like over nyttår, termin 10.1
skal til legen idag - Vaskemaskinen går
- De eldste og mannen er levert på F
- Frokosten er inntatt
Så nå min lille venn, da syns jeg det er på tide at du sover igjen slik at jeg kan legge meg..