Begynner å bli travelt her nåDet hjelper jo på
Rolig på jobb så langt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner å bli travelt her nåDet hjelper jo på
Rolig på jobb så langt?
Jeg kan også kalle det for litt tortur;/Halsbrann er kjipt, men nå sovner jeg.
God natt
Legg deg å sov gravide kvinne ;-)Nå har jeg lagt i senga i en halvtime, er langt på overtid av legging og mistet mobilen (sovner) innimellom, så... Ikke mye mer, nei
Det er helt vanlig tid detDet tenkte jeg var ekstra tidlig jeg![]()
Vi har to.Hahah
Hvor mange barn har dere?
Og har dere ikke vært avhengige av å være noe sted på morgenen?
Jeg er så heldig å ikke jobbe faste tider, så hver tredje dag begynner jeg på jobb 7.30. Det er slitsomtEhh.. Vi er ute av døra før 7.30 helst vi. Ideelt sett før, men reelt sett ikke.
Mannen også. Jeg ser at kveld og nattjobbing blitt er tingen for meg.Det er helt vanlig tid det
Når jeg har tidligvakt må jeg opp enda tidligere :-o
Ja jeg vet... Men da får vi iallefall noen ekstra innlegg ;-)Ronja er lenger bak. Halvannen time bak
Innen jeg får det fjernet er hun litt over 4 mnd. Hun er født 5 juli.Oi! Og det venter de så lenge med å gjøre???
Hvor gammel er snupps???
Trodde man måtte ta sånt med en gang jeg?
Det er derfor den skrivefeil-tråden på konkurranseforumet blir så morsom
Kommer opp noen herlige overraskelser her også![]()
Hei!God kveld![]()
Sov godtHalsbrann er kjipt, men nå sovner jeg.
God natt
443 innlegg igjen :-oGjør det
Nei Nei!! De får vente!!!Begynner å bli travelt her nåmye reisende...
Har helt glemt den! Godt ikke norsklæreren min er her inne.Det er derfor den skrivefeil-tråden på konkurranseforumet blir så morsom![]()
Ja det kan jeg tenke meg.Vi har to.
Nei. Eller vesla er jo i barnehagen, men kommer oss ikke dit før 10. Da er vi passe stressa.
Nei det hadde jeg ikke klart.Mannen også. Jeg ser at kveld og nattjobbing blitt er tingen for meg.
Ja det skjønner jeg!Innen jeg får det fjernet er hun litt over 4 mnd. Hun er født 5 juli.
Det ble oppdaget på 6 ukerskontrollen. Men så tok det 5 uker for å få svar på prøven :/ og så en ny undersøkelse og så vente på ny time.:/ mye unødvendig vondter
Forresten født to dager etter meg hun da ;-)Innen jeg får det fjernet er hun litt over 4 mnd. Hun er født 5 juli.
Det ble oppdaget på 6 ukerskontrollen. Men så tok det 5 uker for å få svar på prøven :/ og så en ny undersøkelse og så vente på ny time.:/ mye unødvendig vondter