Hahah, nei den får vente til etter midnattJa, jeg rekker jo aldri å gå ut med den hunden engang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah, nei den får vente til etter midnattJa, jeg rekker jo aldri å gå ut med den hunden engang![]()
Ronja er lenger bak. Halvannen time bakJa tok seg litt opp ;-)
Jeg henger heller ikke ordentlig med, henger noen og 20 innlegg bak![]()
Ja jeg er ekstremNoen er mer natteravner enn andre...
Jeg har litt å glede meg til .Ehh.. Vi er ute av døra før 7.30 helst vi. Ideelt sett før, men reelt sett ikke.
Det har blitt mer enn jeg hadde tenkt i kveld, vil jo så gjerne over 7000! Det bare går ikkeDu er flink til å stå på![]()
Det er santDet er det ikke, men som med alt annet.
Alt med måte, en gang i blant er OK
Og så står du opp så tidlig?Ja jeg er ekstrem![]()
Og der var du Ja :-DDet er helt korrekt![]()
Neida :-DHusk at jeg er nybegynner på skravletråden, jeg skriver for sakte til å henge Med.
Det er pga at vi voksne skal på jobb da, for at han skal rekke skolen holder 8.20 siden vi kjører ham, men leverer tidlig på morgen-sfo så spiser han frokost der ( og søstra spiser i bhg)Jeg har litt å glede meg til .
Ja jeg har vært inne og sjekket ;-)568
Vi kommer smertefullt nært, men ikke helt langt nok
Ja jeg er ekstrem
Haha, hadde jeg ikke lest over hadde ekstrem blitt ereksjon![]()
autocorrect altså
![]()

Oi! Og det venter de så lenge med å gjøre???Jeppmamma kommer og for å hjelpe til de dagene ettersom jeg nok får ganske vondt. Skal fjerne rester av morkaka :/ og greit å ha noen i backup som hjelpee meg når jeg er alene med snupps
![]()
Ja da får jeg følge med siste tiden ;-)Korrekt det.
40055 er derved målet.
HurraJippi, da har jeg passert 1.400 innlegg denne måneden
Gjør detJa da får jeg følge med siste tiden ;-)
Hva er dette for en tid å komme påGod kveld![]()

HahahVi kommer til å bli en gretten familie