Nei da går det an å komme seg over 100 ;-)Så bra! Jeg vet jeg har kommet over 100, men jeg har ikke vært på jobb![]()
Men jeg fikk inn en del i går etter midnatt også, så de teller jo på dagens;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da går det an å komme seg over 100 ;-)Så bra! Jeg vet jeg har kommet over 100, men jeg har ikke vært på jobb![]()
Ja, jeg rekker jo aldri å gå ut med den hunden engangBle det litt fart her nå? Jeg henger jo nesten ikke med.
Ja det kan være hardt....725 igjen med en time igjen
Du skal få lov å legge deg! Du har kjempet nokMobilen ramlet ut av hånden min for andre gang nå, så jeg tar et hint. Det er leggetid
Selv om jeg har innmari lyst å være med å dytte antallet vårt oppover
Nei Nei, natten er enda ungNei nå går jeg ut med hunden! Ikke sovne folkens!![]()
Ja det er det viktigsteJadet går seg nok til. Sålenge snuppa har noen av oss mobile så er det bra
![]()
Haha! men den er flink å holde seg eller?Ja, jeg rekker jo aldri å gå ut med den hunden engang![]()
Litt.Ble det litt fart her nå? Jeg henger jo nesten ikke med.
Noen er mer natteravner enn andre...Nei Nei, natten er enda ung![]()
Jeg gjør så godt jeg kanDu skal få lov å legge deg! Du har kjempet nok![]()
Du får gjøre detJa det kan være hardt....
Men jeg får skravle så mye jeg kan der jeg kan svare ;-)
Tar jeg feil hvis status ved midnatt i går var 28 933 055??640 nå
Og jeg sovnet nesten
Du må nå nesten bare gå, da...Ja, jeg rekker jo aldri å gå ut med den hunden engang![]()
Det er helt korrektMen ikke akkurat nå.
Nå trenger vi flest mulige folk her
Husk at jeg er nybegynner på skravletråden, jeg skriver for sakte til å henge Med.Litt.
Bra det ;-)
JeppJa det er det viktigste![]()
Håper han sovnet igjenDa var lille U våken igjen.
Løper og sjekker
Og sikkert litt til.Jeg gjør så godt jeg kan
Ja jeg håper det hjelper på ;-)Det blir bra!