Klokka blir fort 01Når legger dere dere vanligvis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klokka blir fort 01Når legger dere dere vanligvis?
Men vi kommer ganske nærtMeget knapt!
Så bra! Jeg vet jeg har kommet over 100, men jeg har ikke vært på jobbHei hei folkens :-D
Jeg droppet å lese gjennom 400 innlegg
Hvordan er ståa nå Sara, med tanke på innlegg???
Jeg har fått inn nesten 100 innlegg i dag (etter midnatt) enda jeg har vært på jobb..
Sover lenge! Syvsovere!Vi sover til ca 09.15. Så er det dusje, spise og gjøre oss i stand. Kommer frem ca 10.30. Drar hjem å legger minsten til 13.30-14. Er ikke dagen snart over da![]()
Nå er jeg også her :-DEr det her dere er?
725 igjen med en time igjenHei hei folkens :-D
Jeg droppet å lese gjennom 400 innlegg![]()
Hvordan er ståa nå Sara, med tanke på innlegg???
Jeg har fått inn nesten 100 innlegg i dag (etter midnatt) enda jeg har vært på jobb..
Det er kjedelig. Husker det var høy skravlefaktor på mitt terminforum.Termintråden min (april 2016) har det vært stille![]()
God natt!Jeg har ikke noe lyst til å sove, jeg vil bare skravle. Men nå kjenne jeg har både øynene og fingrene er slitne etter dagens skravling. Natta damer, og lykke til med de siste innleggene)
Jeg rister liv i januar om de vil eller ei.Termintråden min (april 2016) har det vært stille![]()
Men hva er status nå?Gårsdagens er 1134 til. Det tar vi slett ikke i dag
Følte det var bra i starten, men nå har det dabbet litt av. Kun de samme som snakkerDet er kjedelig. Husker det var gøy skravlefaktor på mitt terminforum.
Nei si det...Men hvorfor får vi ikke med oss de andre? Eller er vi som kjemper for mye?
Jeg er med!!!! :-DHvem er med på dagtid i morgen? Jeg skal ikke på jobb, nemlig!
Jeg husker ikke hva jeg ble enig med de på verkstedet om i vårTrenger du nye vinterdekk?
Jepp. Ble B-menneske etter at jeg fikk barn jegSover lenge! Syvsovere!![]()
Oi, ja da er det bedre enn i går!Jeg vet ikke! Skjønner ikke hvordan det skal gå
Men det er skravlet en god del trolig i terminforum etc i dag da. 725 innlegg igjen til 7000
En time. Knapt
JaAiai :-o
Ja det får vi håpe ;-)
Deilig da! Og heldig!Jepp. Ble B-menneske etter at jeg fikk barn jeg![]()