Boblefrua
Forumet er livet
Men hvorfor får vi ikke med oss de andre? Eller er vi som kjemper for mye?Ja, det er hun.
Men vi skal prøve å klare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hvorfor får vi ikke med oss de andre? Eller er vi som kjemper for mye?Ja, det er hun.
Men vi skal prøve å klare
Ikke helt ukjent...Åja, må jo innom uansett hvor jeg er![]()
Jeg er her på dagtid i morgen ogsåHvem er med på dagtid i morgen? Jeg skal ikke på jobb, nemlig!
Vi kommer oss under 900 daKanskje en annen dag![]()
Min plan er å levere unger på skolen bhg, så må jeg ned på verkstedet en tur og sjekke vinterdekkene mine og få fikset lyspærer på bilen som gikk i kveld...Har dere noen planer for i morgen?
ÅjadaVi kommer oss under 900 damanglende innlegg altsp
![]()
Hmm. Jeg skal egentlig i åpen barnehage.Hvem er med på dagtid i morgen? Jeg skal ikke på jobb, nemlig!
Trenger du nye vinterdekk?Min plan er å levere unger på skolen bhg, så må jeg ned på verkstedet en tur og sjekke vinterdekkene mine og få fikset lyspærer på bilen som gikk i kveld...
Så må jeg på meny og sjekke om de har flytende ullvaskemiddel fra neutral.
Ellers skal jeg være hjemme og slappe av og skravle med dere ;-)
Kanskje legge ny neglelakk ;-)
Jeg vet ikke! Skjønner ikke hvordan det skal gåMen hvorfor får vi ikke med oss de andre? Eller er vi som kjemper for mye?
Du rekker vel begge deler?Hmm. Jeg skal egentlig i åpen barnehage.
Egentlig. .
Si i fra om vaskemiddeletMin plan er å levere unger på skolen bhg, så må jeg ned på verkstedet en tur og sjekke vinterdekkene mine og få fikset lyspærer på bilen som gikk i kveld...
Så må jeg på meny og sjekke om de har flytende ullvaskemiddel fra neutral.
Ellers skal jeg være hjemme og slappe av og skravle med dere ;-)
Kanskje legge ny neglelakk ;-)
Titter nok innom fra jobb, veit ikke hvor travel morgendagen er..Hvem er med på dagtid i morgen? Jeg skal ikke på jobb, nemlig!
Det blir bra!Jeg er her på dagtid i morgen også![]()
Meget knapt!Jeg vet ikke! Skjønner ikke hvordan det skal gå
Men det er skravlet en god del trolig i terminforum etc i dag da. 725 innlegg igjen til 7000
En time. Knapt
Det blir nok sikkert roligTitter nok innom fra jobb, veit ikke hvor travel morgendagen er..
Termintråden min (april 2016) har det vært stilleJeg vet ikke! Skjønner ikke hvordan det skal gå
Men det er skravlet en god del trolig i terminforum etc i dag da. 725 innlegg igjen til 7000
En time. Knapt
Vi sover til ca 09.15. Så er det dusje, spise og gjøre oss i stand. Kommer frem ca 10.30. Drar hjem å legger minsten til 13.30-14. Er ikke dagen snart over daDu rekker vel begge deler?![]()
Flink!Hei hei folkens :-D
Jeg droppet å lese gjennom 400 innlegg
Hvordan er ståa nå Sara, med tanke på innlegg???
Jeg har fått inn nesten 100 innlegg i dag (etter midnatt) enda jeg har vært på jobb..