Barn pleier jo å elske melkMelk er faktisk veldig veldig godtKan ikke skjønne at jeg ikke likte det da jeg var mindre:-O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barn pleier jo å elske melkMelk er faktisk veldig veldig godtKan ikke skjønne at jeg ikke likte det da jeg var mindre:-O
Håper flere er med på det daEr litt det jeg også tenker..
Det er vel feil å si at det går fort også. Håper plagene dine ikke blir noe verre
Håper vi begge får sove godt i natt daJa, blir man liggende våken er det ingen god natt
Kjede-brownieDu får sende i posten da![]()
Det lover bra. Det må bare fortsette.Er akkurat det det gjør
Ikke dumt det daKjede-brownie![]()
Det er fint at det går fort daDet GÅR rasende fort, det er jo noe av det hele da. Sånn med tanke på at desember er jo desember og jul er ikke sååå lenge til og sånn. Og etter jul kommer babyen
Det er bra![]()
Jeg vet, men det er faktisk ikke mange årene siden jeg lære meg til å like det:-O Nå elsker jeg melk daBarn pleier jo å elske melk
Håper vi begge får sove godt i natt da![]()
Nei, det var jo noe sånn surdeigs brød som gikk for noen år sidenIkke dumt det da![]()
Håper han sovner igjen fortDa var lille U våken igjen.
Løper og sjekker
Så spennende daJeg er jo tallnerd, og det er musemor også.
(Det er ikek helt uten grunn at jeg er regnskapsfører. Min mann er også et tallmenneske, så vips har vi en sønn som sier matte er yndlingsfaget hans på skolen, og vi leker med tall og utfordrer hverandre (det er jo morsomt å se hvordan han prøver å sette oss fast med regnestykker også, selv om vi imponerer ham med å klare det...) jevnt og trugg i hverdagen. Lillesøster også, på hennes nivå![]()
Håper det kommer fort frem daNei, det var jo noe sånn surdeigs brød som gikk for noen år siden
Han snakket bare i søvneHåper han sovner igjen fort![]()
Hehe det er braJeg vet, men det er faktisk ikke mange årene siden jeg lære meg til å like det:-O Nå elsker jeg melk da![]()
Det er bra, sover han hele natta eller får han man?Han snakket bare i søvne![]()
Så spennende da
Jeg skjønner ikke tall.. jeg blir helt blank...