Skravletråd Oktober

Nei ikke lastet ned den men søkt på utviklingssprang på nettet og han er vel ca ish i slutten av ett nå ifølge det jeg har funnet.
Det er en flott app, passet supert på tuppa her i huset. For å se hvordan hun lå an i forhold til sprangene og humør

Haha :p jeg er skikkelig dårlig med tall og så kun 1 og 3, Beklager :p

Jeg liker å dille med tall, så dette er bare gøy det.

Også lurer jeg på om musemor er enig i min antagelse om at stat oppdateres hvert 10. minutt? Jeg har ikke sjekka bevisst lenge nok til å være sikker, bare en vag antagrlse.

Jeg burde strikke, men jeg skal staks begynne på mønsteret nå, og da må jeg tenke og følge mer med, så det tar jeg ikke i kveld

Men jeg må spise.
Viktig å spise. Hvordan er det med bekkenet i dag?

Jeg sov gasnke godt i natt, så jeg er ikke så bekymra for det, særlig siden jeg ikke skal på jobb i morgen. Men mannen skal liekvel på jobb, og ungene på skole og bhg, så morgen blir det jo
Jeg hadde vondt i hodet en god stund i dag fordi det ble for lite søvn. Det er kjedelig :(

Viktig å spise. Hvordan er det med bekkenet i dag?

Bekkent er ikke så ille.

Såpass hoven nedentil at det kjennes ut som om hodet befinner seg i trusa mi, og det jeg først lurte på om var kynnere, men etterhvert fant ut at er mer det at huden og livmora strammes av ungen som stnger mot, og kjennes øm og vond som følge av at det har hun drevet mye med, nesten som blåmerker fra innsiden.

Formen er ikke helt i knall,og når har jeg somlet en halvtime med å spise fra jeg først sa jeg skulle, og straffen er..... halsbrann.

Jeg hadde vondt i hodet en god stund i dag fordi det ble for lite søvn. Det er kjedelig :(

Det er slett ikke bra nei, nok søvn er viktig. Jeg bre merker at jeg er trøtt i dag

Back
Topp