Det er en flott app, passet supert på tuppa her i huset. For å se hvordan hun lå an i forhold til sprangene og humørNei ikke lastet ned den men søkt på utviklingssprang på nettet og han er vel ca ish i slutten av ett nå ifølge det jeg har funnet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en flott app, passet supert på tuppa her i huset. For å se hvordan hun lå an i forhold til sprangene og humørNei ikke lastet ned den men søkt på utviklingssprang på nettet og han er vel ca ish i slutten av ett nå ifølge det jeg har funnet.
Da må du handle mer eggDet er min plan også, men hver gang det snakkes om den er jeg tom for egg![]()
6... ikke fått noen advarsel endaHvor mange ble det på deg tidligere da?
Har vel hentet deg nåJa, ser ut som jeg må det![]()
Glemte selvfølgelig det når mannen var på butikken nå nettoppDa må du handle mer egg![]()
Hahajeg er skikkelig dårlig med tall og så kun 1 og 3, Beklager
![]()
Har hatt litt fart nå daJepp, og mange aktive![]()
Viktig å spise. Hvordan er det med bekkenet i dag?Jeg burde strikke, men jeg skal staks begynne på mønsteret nå, og da må jeg tenke og følge mer med, så det tar jeg ikke i kveld
Men jeg må spise.
Jepp, og mange aktive![]()
Gleder megKommer med expresspost![]()
Nei,det kan være litt vanskelig i blant. ..Oi, er jo ikke så lett å følge med på da:-O
Det gjør jeg ogsåDefinitivt
Gubbis elsker ostekake jeg hater gelé![]()
Jeg hadde vondt i hodet en god stund i dag fordi det ble for lite søvn. Det er kjedeligJeg sov gasnke godt i natt, så jeg er ikke så bekymra for det, særlig siden jeg ikke skal på jobb i morgen. Men mannen skal liekvel på jobb, og ungene på skole og bhg, så morgen blir det jo
Okei, det var litt over grensen ja6... ikke fått noen advarsel enda![]()
Da får han bare gå en tur tilGlemte selvfølgelig det når mannen var på butikken nå nettopp![]()
Viktig å spise. Hvordan er det med bekkenet i dag?
Hva da? Kaka eller gele?Det gjør jeg også![]()
Må nesten få slippe detDa får han bare gå en tur til![]()
Jo er det men jeg sover så utrolig dårlig og med vond rygg så hadde jeg trengt en natt hvor jeg kunne ligget litt mer normalt. Men koselig å ha han i armkrokenSamsoving er vel helt greit om det er det som må til?![]()
Jeg hadde vondt i hodet en god stund i dag fordi det ble for lite søvn. Det er kjedelig![]()