Hmmm lurer på om jeg skal lage cookies med peanuttsmørfyll i også til i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det har jeg ikke prøvd meg påJa, det er jo spennendeer du sånn kreativ baker som baker frost kaker og sånn?
![]()
Er det inkludert de vi mangler fra I går?
Hektisk ettermiddagHjem fra jobb, hente kb, hjem å vente på noen som skullw hente elektrisk bil, på butikken og posten, hjem lage mat...
Alt bra herHei alle sammen hur e det me folk her inne?
Jeg forstår det. Håper det blir mye liv rundt om den neste timen daIkke lovende nok tror jeg, men det ser vi om en time
Har en egen avdelig for store klær på kapphal og Lindex også.Har ikke helt fulgt med på det jeg
Men det er en av de få butikkene jeg kan finne klær med store størrelser i, så da blir det mye den jeg går på![]()
Hørtes lurt utJeg lagde først en kanne te og så gikk jeg ned
Ja jeg ogsåJo,det er det. Men håper natta blir bra.
Huff :/ håper på et motsatteHåper på det men ser for meg ny natt med han i armkroken min og jeg liggende på halv 8 for å prøve og sove litt
Nei ikke jegEr det noen som tar tallene ved nidtnatt, forresten? Det er ikek et must, for det stemmer nesten helt på en prikk med å ta det vi hadde sist nidtnatt og legge på det antallet Tamara sa vi skrev, så det kan man regne seg ut til.
Men når hun finner på sånne ting som antall nye tråder eller andre ting så kan man evt plutselig trenge ting man ikke har ifo om da
Nei... håper vi klarer dagsmåletJo, det må man, men det tror jeg ikke skjer i kveld
Yes ,blir vel sånn i morgen ogsåHektisk ettermiddag![]()
Det er krise!!Tom for melk![]()
Ja, ca det hun skrev i dagensNei, det er bare dagens, vi mangler i tillegg... var det ca 1300 fra i går?
Det tror jeg at jeg harHåper du har da![]()
Håper det smakte braSei)
Lille U er veldig oppmerksomhets syk de siste dagen så jeg her ikke så stor mulighet på dagenMen hun har vagt antydet at om vi klarer 6000 en dag og 8000 en annen, så er jo snittet 7000, og hun har ei stelelveske hun vil bli kvitt, så på en måte burde vi ideelt sett tatt igjen det vi ligger bak også, men det går definitivt ikke i dag.
I moregn kan jeg skravle mer enn i dag, for i morgen ahr jeg behagelig nok ikke NOE på tapteten!
Mannen dro på butikken. Litt enklere detDet er krise!!Finn en ku!