Uffda , god bedringBlir ikke lenge til ihverfall. Stuptrøtt og vondt i hodet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uffda , god bedringBlir ikke lenge til ihverfall. Stuptrøtt og vondt i hodet
Nei.
Tamara utfordret oss til å klare 7.000 i dag.
Det er på disse 7.000
Fint om du IKKE legger ut oppskriftBamsemumskake heter den![]()
Ja, det er jo spennendeJeg liker å bake litt forskjellig jeg
Både ostekake, gulrotkake, brownies. Liker å prøve ut nye oppskrifter da![]()
Men det går fortere her nå enn de siste 2,5 timeneI så fall skrev man bare 1300 på 2,5 time? Da går slett ikke 2300 på 3 timer nå
Det høres jo lovende ut![]()
Håper på det men ser for meg ny natt med han i armkroken min og jeg liggende på halv 8 for å prøve og sove littDet er brahåper på en rolig kveld
![]()
Hmmm....må vel prøve den også snartJepp, med noen små modifikasjoner siden sist.
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1445339474_sjokoladekake_p_5_min.html
Det gjorde jeg ogsåVeldig teit, man gledet seg jo ekstra mye til den store sjokoladen på julaften.
Da trenger vi mer tempo i alle fall..Ser desverre mørkt ut tror jeg![]()
Har laget en egen tråd hvor jeg oppfordrer til liv.
Holder også øye med totalen
Takk. Fikk i meg 2 paracet så satser på at det bedrer seg snartUffda , god bedring
Ikke lett det neiLigger i sengen med en sovende mini ved siden av meg♡♡. Egentlig stuptrøtt selv men og litt sulten:-/. Valgets kval. Fristet lite å gå ut av den gode varme sengen
Det er min plan også, men hver gang det snakkes om den er jeg tom for eggHmmm....må vel prøve den også snart![]()
Jo, det må man, men det tror jeg ikke skjer i kveldÅja. Men vi må ta igjen de 1000 vi manglet fra i går også en av de dagene før fredag :/
Så du allerede hadde fått endel svarStemmer det![]()
Håper du har daNå fikk jeg faktisk lyst på melk![]()
Så herlig!Ja han sover så søtt ved siden av meg nå.
Jo,det er det. Men håper natta blir bra.Det er litt tidig ennå i grunn.