Krutonger du mener?Dere vet slike harde små firkanter av brød man pleier å ha oppå supper.
Cruatoer eller noe slikt, hvordan skrives det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krutonger du mener?Dere vet slike harde små firkanter av brød man pleier å ha oppå supper.
Cruatoer eller noe slikt, hvordan skrives det?
Jepp, med noen små modifikasjoner siden sist.Denne microkaken?![]()
Uffda! Barnemishandling eller?Jeg er I dag, som alle andre dager verdens verste menneske som sier at 15 åringen må gjøre lekser..
Stemmer detKrutonger du mener?![]()
Hektisk ettermiddag hos dereEr raskt innom dere etter jobb - plukke opp bilen på verksted - plukke opp unger. Nå fort ut igjen på trening. Guttungen på fotball og jeg på løping... *sliten allerede*
Håper dere alle har en super tirsdag![]()
Håper han sover fint nåSnart leggetid for mini. Merker det skal bli godt.
Hei på degHei !Bare innom for å si hei
![]()
Travelt her![]()
Ja han sover så søtt ved siden av meg nåHåper han sover fint nå![]()
Jeg vet hvorforVet ikke hvorfor, men får alltid lyst på kake når jeg åpner denne tråden![]()
Hadde blitt i sengenLigger i sengen med en sovende mini ved siden av meg♡♡. Egentlig stuptrøtt selv men og litt sulten:-/. Valgets kval. Fristet lite å gå ut av den gode varme sengen
Haha ligger selv i sengen å vurderar om eg ska opp eller ej. Varmt å gott var det å ligga herLigger i sengen med en sovende mini ved siden av meg♡♡. Egentlig stuptrøtt selv men og litt sulten:-/. Valgets kval. Fristet lite å gå ut av den gode varme sengen
Ender visst med detHadde blitt i sengen![]()
Ja akkurat det jeg og synesHaha ligger selv i sengen å vurderar om eg ska opp eller ej. Varmt å gott var det å ligga her![]()
Da må du bli derEnder visst med det. Prøvde å flytte på meg men da våknet selvsagt mini
Ja må visst detDa må du bli der![]()
Jeg lagde først en kanne te og så gikk jeg nedHva ble det til?![]()