Ikke noe i det hele tattFår besøk av svigermor, så skal rydde litt og ordne leiligheten i standskal du noe spennende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe i det hele tattFår besøk av svigermor, så skal rydde litt og ordne leiligheten i standskal du noe spennende?
Skulle heldigvis ikke kjøpe så mye, og han var akkurat på tråden her. Jeg nevnte at melka hastet, så det skal nok gå braFår håpe han husker melk daMannen her glemmer alltid minst én ting
![]()
Handler ikke på HM, jegNope! Bare synd de ikke har h&m dereneste som mangler..
Holder du på å lage noe?Skulle heldigvis ikke kjøpe så mye, og han var akkurat på tråden her. Jeg nevnte at melka hastet, så det skal nok gå bra![]()
![]()
Bamsemumskake regner jeg med.Det ble jaggu kake...
Nei, jeg har halsbrannHolder du på å lage noe?![]()
Bakt?Det ble jaggu kake...
Kake er jo aldri feil
Hva ble det?
Det ble en enkel brownies med hapå oppå, står i ovnen nå. Må smiske litt med 15 åringenBamsemumskake regner jeg med.
Hvordan smaker den?
Ååå, da skjønner jegNei, jeg har halsbrann![]()
Det hørtes jo godt utDet ble en enkel brownies med hapå oppå, står i ovnen nå. Må smiske litt med 15 åringen![]()
Så jeg må ha melk hver kveld, men mannen hadde tømt den før i dagÅåå, da skjønner jeg![]()
Ja, ble så inspirert her inneBakt?
Ja det er enkelt og godtDet hørtes jo godt ut![]()
Nam!Ja, ble så inspirert her inne![]()
Det syns egentlig jeg også.Det hadde jeg og, men syns det var kjempestasSkal ikke så mye til
![]()
Ja, det blir nok detNam!