Ingen i det hele tatt.Tenkte meg egentlig på trening men formen er ikke helt på topp så får se. Ellers forening på kvelden. Du da?
Slappe av og prøve å bli frisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen i det hele tatt.Tenkte meg egentlig på trening men formen er ikke helt på topp så får se. Ellers forening på kvelden. Du da?
Jobb på ny avdHar dere noen planer for i morgen?
Off blitt syk?Ingen i det hele tatt.
Slappe av og prøve å bli frisk
Får besøk av svigermor, så skal rydde litt og ordne leiligheten i standHar dere noen planer for i morgen?
Det er vel spennende?Jobb på ny avd![]()
Kanskje jeg skal lage en til mammaDet fikk jeg også av og til hvis mamma ikke gadd kjøpe pakkekalender![]()
:-OTom for melk![]()
Joda blir nok bra detDet er vel spennende?![]()
Ikke vanskelig i det hele tatt!![]()
Snill mamma daSå gøy. Mamma har kjøpt pakkekalender til meg :-D
God vakt, snuppaHektisk ettermiddag hos dere
Straks nattevakt her![]()
Mannen er heldigvis på butikken, så jeg håper han straks er tilbake
Det er fort gjort...Nå var det bra dere kom inn her jeg fulgte ikke med å ha meg selv ett klaps på fingrene for å ha spammet, håper dere tilgir meg..
Jobb, så farge vipper og ta permanent vippebøyHar dere noen planer for i morgen?
Det hadde jeg og, men syns det var kjempestasHadde bare sjokoladekalender som liten jeg.
Trening, bake rundstykker, rydde, vaske klær. Enn der da?Har dere noen planer for i morgen?
Vært det de siste par dagene.Off blitt syk?
Får håpe han husker melk daMannen er heldigvis på butikken, så jeg håper han straks er tilbake![]()