Nam, hvordan indisk?Her ble det indisk![]()
Fisk i form her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam, hvordan indisk?Her ble det indisk![]()
Det hørtes godt utTikki thai kaller vi detkylling, paprika, hvitløk og chili stekt på panne. Blanda inn med tikki krydder fra santa maria. Og eggnudler eller thainudler ved siden av. Og nanbrød
![]()
Den så veldig god ut og har tenkt lenge på å prøve den utStilig, må prøves
Bra frøkna snart har bursdag
Det er helt nydeligDet hørtes godt ut![]()
Nam, hvordan indisk?
Fisk i form her
Høres ut som du har en travel dag! Takk, du ogsåEr raskt innom dere etter jobb - plukke opp bilen på verksted - plukke opp unger. Nå fort ut igjen på trening. Guttungen på fotball og jeg på løping... *sliten allerede*
Håper dere alle har en super tirsdag![]()
Her er snuppa påtur til å sovne. Håper det ikke blir 3 timer legging dag som igår!Snart leggetid for mini. Merker det skal bli godt.
Det var da enda godt ;-)Ja. Han er sendt i vannrett stilling på sofaen![]()
Det var da enda godt ;-)
Har han fått mannesyken i tillegg, eller går det greit?
Ja da er det nok omvendt nå ;-)Overraskende nok er mannesyken ikke til stedehan prøver å overbevise meg om at han kan gjøre mer enn han egentlig kan og bør. Så den er vel kanskje litt omvendt akkurat nå
![]()
Til tider har han mannesyka ja. Om han har vondt i hodet eller forkjølelse og sykdomsfølelse i kroppen skulle man tro han hadde fått dødsdommenJa da er det nok omvendt nå ;-)
Pleier han egentlig å ha mannesyken???
Ojjj... Det kan bli tøft. Da må vi få mange aktive tenker jegHei damer :-D
Hvordan ligger vi an til antall innlegg i dag?
Edit: så langt jeg kan skjønne mangler vi ca 3600 innlegg..
Går det på 5.5 time????
Nei en betennelse må bare vike nåTil tider har han mannesyka ja. Om han har vondt i hodet eller forkjølelse og sykdomsfølelse i kroppen skulle man tro han hadde fått dødsdommen
Siden han er blitt helt sofasliter fremover, måtte jeg pent ignorere betennelsene i skuldrene mine. Hakke tid til det nå![]()
For krysse fingrene for detHer er snuppa påtur til å sovne. Håper det ikke blir 3 timer legging dag som igår!