Skravletråd Oktober

Tikki thai kaller vi det :p kylling, paprika, hvitløk og chili stekt på panne. Blanda inn med tikki krydder fra santa maria. Og eggnudler eller thainudler ved siden av. Og nanbrød :)
Det hørtes godt ut :D

Er raskt innom dere etter jobb - plukke opp bilen på verksted - plukke opp unger. Nå fort ut igjen på trening. Guttungen på fotball og jeg på løping... *sliten allerede*

Håper dere alle har en super tirsdag :)

Er raskt innom dere etter jobb - plukke opp bilen på verksted - plukke opp unger. Nå fort ut igjen på trening. Guttungen på fotball og jeg på løping... *sliten allerede*

Håper dere alle har en super tirsdag :)
Høres ut som du har en travel dag! Takk, du også :)

Det var da enda godt ;-)

Har han fått mannesyken i tillegg, eller går det greit?

Overraskende nok er mannesyken ikke til stede :p han prøver å overbevise meg om at han kan gjøre mer enn han egentlig kan og bør. Så den er vel kanskje litt omvendt akkurat nå :p

Håper snuppa sovner raskt og sovner godt ikveld så jeg får sydd og strikka litt på julegavene :)

Hei damer :-D

Hvordan ligger vi an til antall innlegg i dag?

Edit: så langt jeg kan skjønne mangler vi ca 3600 innlegg..
Går det på 5.5 time????

Ja da er det nok omvendt nå ;-)

Pleier han egentlig å ha mannesyken???
Til tider har han mannesyka ja. Om han har vondt i hodet eller forkjølelse og sykdomsfølelse i kroppen skulle man tro han hadde fått dødsdommen :p
Siden han er blitt helt sofasliter fremover, måtte jeg pent ignorere betennelsene i skuldrene mine. Hakke tid til det nå :p

Tips til navn på etsy butikk? Tenker på å åpne en liten en der til sysleriene mine :p
Og til å ha på merkelapper på det jeg lager. Er så grønn på navn :p

Til tider har han mannesyka ja. Om han har vondt i hodet eller forkjølelse og sykdomsfølelse i kroppen skulle man tro han hadde fått dødsdommen :p
Siden han er blitt helt sofasliter fremover, måtte jeg pent ignorere betennelsene i skuldrene mine. Hakke tid til det nå :p
Nei en betennelse må bare vike nå :rolleyes: :-P
Men Huff, er ikke noe særlig for noen av dere :-(

Her er snuppa påtur til å sovne. Håper det ikke blir 3 timer legging dag som igår!
For krysse fingrene for det:-). Håper mini kan klare å sovne selv snart så jeg ikke må amme han i søvn. Og at jeg slipper å springe x antall ganger inn på rommet ila kvelden fordi han sutrer/gråter. Hadde vært herlig at han faktisk kunne sove i strekk frem til amming ila natten ihverfall

Back
Topp