Den jobber ikke på vår side i dag :/Nok tråder, 1900 innlegg til. Klokka går for fort for de innleggene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den jobber ikke på vår side i dag :/Nok tråder, 1900 innlegg til. Klokka går for fort for de innleggene![]()
Hehe ja, det tror jeg nok. Med mindre du skaffer deg en ekstra personlighet og. Da kan det jo bli rimelig interessantHahaha, jo takk![]()
Kan bli kjedelig kjenner jeg![]()
Ja, det dabber fort av. Oktober har jo vært en veldig rolig måned her inne også..
Kanskje oppdateringen på antall innlegg henger litt etter?Kan jo håpe. Ser dog mørkt ut.
Ja det er rart....
Oktober har vært stille...
Prøver så godt jeg kan så lenge øynene er åpne. Etter det kan jeg ikke garantere noeHvis du og klatremus holder koken så kan det hjelpe på![]()
50 klarer du fintOktober har vært merkelig laber
Ha, 43 av 50
Jeg skal klare mine 50
50 klarer du fint
Glemte å telle her,men har da bidratt litt![]()
Det skjønner jegPrøver så godt jeg kan så lenge øynene er åpne. Etter det kan jeg ikke garantere noe![]()
"Bare" 20 i minuttet detMen hey, "bare" 1800 igjen!
Går fremover daMen hey, "bare" 1800 igjen!
"Bare" 20 i minuttet det![]()
Da er det jo veldig enkelt å holde oversiktJeg hadde så lett 45 100 som totalt, så jeg bare sjekker profilen min. JEg lovde 50 fra det, og dette er nr 47
Gjør nok det kjenner jeg. Halsbrannen meldte sin ankomst og, og klarer ikke sovne når den brenner for fulltDet skjønner jeg
Får håpe de holder litt til![]()
Går fremover da
Satse på at flere titter innom her også, helst nå![]()
Med litt tempo på flere kanter er det lov til å håpe"Bare" 20 i minuttet det![]()
Da er det jo veldig enkelt å holde oversikt![]()
Med litt tempo på flere kanter er det lov til å håpe![]()
Godt er det. Kunne blitt litt hardtHeldigvis ikke en stakkar som må skrive alle...