Skravletråd Oktober

Vi er i samme båt :p
Får nok ikke skravlet med meg selv jeg heller.

Får lage meg en ekstra profil og snakke med meg selv:p

Det er jo en mulighet, men det hjelper vel egentlig ikke, det er tiden det skorter på mer enn noen å snakke med?

Tja, om jeg skal balansere skålen i fanget med pc under så.... not good. Bedre å ta med pc til spisebordet.

Maten er spist, og her sitter jeg, for når jeg går herfra skal jeg gå på badet og så legger jeg meg. Småskravler fra mobilen, men ikke nok til de 2000
Ja da er det nok best med spisebordet.

Du må bare legge deg når du må :-)

Er nok ikke her ved midnatt i kveld. Men det ordner klatremus :D

du får sove godt da.

Jeg er redd vi skravler sikekrt ca 1000-1500 for lite i dag, og da er motivasjonen for resten av utfordringene ikke helt det samme, siden premien på fredag var dersom vi klarte de førte, slik jeg forstå det

Vi har jo rett og slett ikke klart 7000 en eneste dag i oktober tror jeg, så det var oprimistisk, Jeg hadde håpet etter over 5000 i går, men det ser ikke slik ut nei. Mandag nesten like laber som søndag? Helga er ifølge Tamara vanligvis roligere enn ukedagene
Ja det er rart....

Oktober har vært stille...

Vi må ha mye nå og bare 1 t og 40 min igjen. Mange som tar kvelden før midnatt også..

Jepp, det er det. Selv om det er en del som skravler videre, så er det mange som legger seg, og da dabber det av rundtomkring

du får sove godt da.

Jeg er redd vi skravler sikekrt ca 1000-1500 for lite i dag, og da er motivasjonen for resten av utfordringene ikke helt det samme, siden premien på fredag var dersom vi klarte de førte, slik jeg forstå det
Ja det er veldig kjedelig om alt ryker :( men man kan jo håpe på et mirakel :D

Jepp, det er det. Selv om det er en del som skravler videre, så er det mange som legger seg, og da dabber det av rundtomkring
Ja, det dabber fort av. Oktober har jo vært en veldig rolig måned her inne også..

Nok tråder, 1900 innlegg til. Klokka går for fort for de innleggene :(

Back
Topp