Og da er det jo ny dag...Det hørtes veldig mye ut synes jeg også. Da må vi ha mange nattskravlere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og da er det jo ny dag...Det hørtes veldig mye ut synes jeg også. Da må vi ha mange nattskravlere![]()
Ja, selvfølgelig over hele forumet. Ser ikke veldig lyst ut :/
Vi er i samme båt
Får nok ikke skravlet med meg selv jeg heller.
Får lage meg en ekstra profil og snakke med meg selv![]()
Og da er det jo ny dag...
Ja da er det nok best med spisebordet.Tja, om jeg skal balansere skålen i fanget med pc under så.... not good. Bedre å ta med pc til spisebordet.
Maten er spist, og her sitter jeg, for når jeg går herfra skal jeg gå på badet og så legger jeg meg. Småskravler fra mobilen, men ikke nok til de 2000
Er nok ikke her ved midnatt i kveld. Men det ordner klatremus![]()
Hahaha, jo takkEn profil i hver hånd dalykke til
skal heie på deg
![]()
Du får sørge for en god start på morgendagen daOg da er det jo ny dag...
Jeg har i det minste tatt 35 av mine 50 nå daJepp. Du har nok rett der dessverre...
Hahaha, jo takk
Kan bli kjedelig kjenner jeg![]()
Ja det er rart....Vi har jo rett og slett ikke klart 7000 en eneste dag i oktober tror jeg, så det var oprimistisk, Jeg hadde håpet etter over 5000 i går, men det ser ikke slik ut nei. Mandag nesten like laber som søndag? Helga er ifølge Tamara vanligvis roligere enn ukedagene
Vi må ha mye nå og bare 1 t og 40 min igjen. Mange som tar kvelden før midnatt også..gjør ikke det, dessverre
Ja da er det nok best med spisebordet.
Du må bare legge deg når du må![]()
Vi må ha mye nå og bare 1 t og 40 min igjen. Mange som tar kvelden før midnatt også..
Er ennå positiv jeg
Ja det er veldig kjedelig om alt rykerdu får sove godt da.
Jeg er redd vi skravler sikekrt ca 1000-1500 for lite i dag, og da er motivasjonen for resten av utfordringene ikke helt det samme, siden premien på fredag var dersom vi klarte de førte, slik jeg forstå det
Ja, det dabber fort av. Oktober har jo vært en veldig rolig måned her inne også..Jepp, det er det. Selv om det er en del som skravler videre, så er det mange som legger seg, og da dabber det av rundtomkring
Ja det er veldig kjedelig om alt rykermen man kan jo håpe på et mirakel
![]()
Hvis du og klatremus holder koken så kan det hjelpe påJa det er veldig kjedelig om alt rykermen man kan jo håpe på et mirakel
![]()