Det kan bli kult daJeg veit ikke helt enda hva det blir tilmen har kjøpt masse sort tyll så jeg tenker heks eller noe i den duren
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan bli kult daJeg veit ikke helt enda hva det blir tilmen har kjøpt masse sort tyll så jeg tenker heks eller noe i den duren
![]()
og firehjulstrekken da. Den trenger vi til vinterbakkeneDet skjønner jeg![]()
Nyt tiden helt aleneDa har jeg sendt gubben i butikken med mini for å handle. Herlig med leiligheten for seg selv en liten stund. Burde egentlig rydde litt meen var så utrolig herlig å sette seg ned uten å ha noen å se etter
![]()
Hadde vært gøy om vi klarte utfordringene denne uka jaMålet mitt er å holde meg på topp3 og klare utfordringene til Tamara![]()
Vi må jo bare prøveHadde vært gøy om vi klarte utfordringene denne uka ja![]()
Ja tenkte å ta det i morgen hvis jeg ikke begynner litt i kveld etter mini har lagt seg. Får se hvordan sovingen går først. Tullet en del i det siste om kvelden med sovingen:-/Nyt tiden helt aleneryddinga kan vente
![]()
Det må vi helt klartVi må jo bare prøve
Masse lykke tilTitter innom før jeg drar på foreldresamtale med eldste![]()
Nekter han å legge seg?:/Ja tenkte å ta det i morgen hvis jeg ikke begynner litt i kveld etter mini har lagt seg. Får se hvordan sovingen går først. Tullet en del i det siste om kvelden med sovingen:-/
Ja den vil jeg tro er et stort plussog firehjulstrekken da. Den trenger vi til vinterbakkene![]()
Nja sovner egentlig forholdsvis fort men har hyppige oppvåkninger hvis jeg kan kalle det for det. Må ofte inn fordi han sutrer/gråter ila kvelden før vi legger oss. Og går ikke lange tiden etter vi har lagt oss før han vil over til oss. Da sover han forholdsvis greit frem til 6 tidenNekter han å legge seg?:/
Stakkars mann! Han må hvile å bli raskt bedre.Da var man både far, mor, sjåfør og kokk i huset på ubestemt tidgubbens rygg gikk gaiken i helga så fare for prolaps :/ han er vannrett i sofaen og jeg er på døgnvakt nå
hehe.
Uff, det hørtes ikke bra ut! Håper han snart blir bra!Da var man både far, mor, sjåfør og kokk i huset på ubestemt tidgubbens rygg gikk gaiken i helga så fare for prolaps :/ han er vannrett i sofaen og jeg er på døgnvakt nå
hehe.
Du sier noe derMan skal være bra heldig om man treffer 2-3 aktive her samtidig![]()
Så koseligVi er hjemme fra en hyggelig middag i barnehagen![]()
Å er det salg ighenDet var halvpris på hele Christiania glsssmagasin så kjøpte noen skåler og porselens julepynt![]()
Å nei, det går ikkeSove litt når du kommer hjem?![]()
Omtrent det sammeSikkert mye mindre nå, og uansett ikke mye![]()