Skravletråd Oktober

Da har jeg sendt gubben i butikken med mini for å handle:-). Herlig med leiligheten for seg selv en liten stund. Burde egentlig rydde litt meen var så utrolig herlig å sette seg ned uten å ha noen å se etter :-)
Nyt tiden helt alene ;) ryddinga kan vente ;)

Ja tenkte å ta det i morgen hvis jeg ikke begynner litt i kveld etter mini har lagt seg. Får se hvordan sovingen går først. Tullet en del i det siste om kvelden med sovingen:-/
Nekter han å legge seg?:/

Da var man både far, mor, sjåfør og kokk i huset på ubestemt tid :p gubbens rygg gikk gaiken i helga så fare for prolaps :/ han er vannrett i sofaen og jeg er på døgnvakt nå :p hehe.

Nekter han å legge seg?:/
Nja sovner egentlig forholdsvis fort men har hyppige oppvåkninger hvis jeg kan kalle det for det. Må ofte inn fordi han sutrer/gråter ila kvelden før vi legger oss. Og går ikke lange tiden etter vi har lagt oss før han vil over til oss. Da sover han forholdsvis greit frem til 6 tiden

Da var man både far, mor, sjåfør og kokk i huset på ubestemt tid :p gubbens rygg gikk gaiken i helga så fare for prolaps :/ han er vannrett i sofaen og jeg er på døgnvakt nå :p hehe.
Stakkars mann! Han må hvile å bli raskt bedre.

Uff, det hørtes ikke bra ut! Håper han snart blir bra!

Vi er hjemme fra en hyggelig middag i barnehagen :)

Back
Topp