Jeg er en natteravn idagJa. Det er jo en del natteravner kanskje, 80 tråder og 1800 innlegg nå. Så skravle mer!
Men kan ikke garantere mye skravling...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er en natteravn idagJa. Det er jo en del natteravner kanskje, 80 tråder og 1800 innlegg nå. Så skravle mer!
Det er jeg også!Er derfor det er så utrolig koselig.
For al del, jeg hadde unnet deg et lett svangerskap, det er ikke det.
Er bare så utrolig glad du er gravid
Deilig å bli kvitt litt pengerPå ferga igjen. Noen tusen fattigere. Kjøpt med stoff til halloween kostyme og noen julegaver)
Nei, men det er 30 km til barnehagen, det vil si skulle vi ha levert og hentet henne måtte vi ha kjørt 120 km tilsammen...Er hun også syk?![]()
Hallooo!!Så ble det stilt her inne igjen ...
Mannen er fra Bodø så har vært der en del.Aldri vært der jeg
Men ja, mest moro med "fremmede" steder!
Haha, nei nå kan jeg kun skylde på meg selv i tilfelleKan ikke skylde på meg nå![]()
![]()
Da regnet du riktigVar det jeg regnet med![]()
Det skjønner jeg ikke blir aktueltNei, men det er 30 km til barnehagen, det vil si skulle vi ha levert og hentet henne måtte vi ha kjørt 120 km tilsammen...
Jeg er en natteravn idag
Men kan ikke garantere mye skravling...
Ja da er det jo ikke så rartMannen er fra Bodø så har vært der en del.
Ja det er jo før midnatt vi må henge iNattereavnene skravler vel mest på i morgen... det er før midtnatt vi må nå disse målene, antar jeg. Men gårsdagens natteravner ga oss en god start på i dag![]()
Lykke til i møteDa drar jeg snart på møte med læreren til eldsten..
Det skjønner jegNeiforelska oss i rødfargen
hahh
Jeg veit ikke helt enda hva det blir tilHvilket kostyme?![]()
Flytte dit eller på ferie?Ja var det. Vil ned igjen
![]()
Haha, syns egentlig ikke det men..Deilig å bli kvitt litt penger![]()
HeheHallooo!!jeg er her litt nå!