Heheja, vi ville egentlig ha Mercedes eller Volvo. Og stasjonsvogn. Ble ikke det ass
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heheja, vi ville egentlig ha Mercedes eller Volvo. Og stasjonsvogn. Ble ikke det ass
![]()
AaahMamma kjøpte det i Sverige
Det et tross alt deilig å ha plager pga svangerskap. Et svangerskap jeg hadde begynt å miste troen på, rett og slett.Vet du hva, det er så koselig å se deg klage over svangerskapsplager![]()
Hva slags gaver?På ferga igjen. Noen tusen fattigere. Kjøpt med stoff til halloween kostyme og noen julegaver)
Er derfor det er så utrolig koselig.Det et tross alt deilig å ha plager pga svangerskap. Et svangerskap jeg hadde begynt å miste troen på, rett og slett.
Det var halvpris på hele Christiania glsssmagasin så kjøpte noen skåler og porselens julepyntHva slags gaver?
Hvilket kostyme?På ferga igjen. Noen tusen fattigere. Kjøpt med stoff til halloween kostyme og noen julegaver)
Slike netter er kjedeligeJa, oppstykket søvn. Dessverre ikke helt uvanlig for tiden
Er hun også syk?Det eneste som er litt "kjedelig" er at da er også frøkna hjemme.
(Altså, mest kjedelig for henne)
Sikkert en spennende opplevelseJa bodde der i ca 1 1/2 år![]()
Sikkert mye mindre nå, og uansett ikke mye330 innlegg til
Aldri vært der jegVeldig fint i Bodø da, men kunne godt tenkt meg å dra et sted hvor jeg ikke har vært så ofte
Gidder ikkeJa det må du
Var det jeg regnet medJeg titter nok innom vil jeg tro![]()
Sove litt når du kommer hjem?Jeg er trøtt
Det hadde nok vært godt for degIkke utenkelig at jeg sover litt når jeg kommer meg hjem. Vi får se.