Skravletråd Oktober

Jeg jobber redusert pga delvis sykemeldt (bekkenløsning, som jo er deler av forklaringa på natta også) bekjent mitt er ok det nå, men jeg våkner når jeg snur meg og sliter med å finne god sovestilling

Så jeg jobber bare sånn til 13-14 tiden i dag. Litt å ta igjen fra sist uke, fredag gikk jeg 12
Huff :/ det høres ikke godt ut, og veldig kjent ut. Håper du får hvilt litt før barna og gubben kommer hjem :)

Huff :/ det høres ikke godt ut, og veldig kjent ut. Håper du får hvilt litt før barna og gubben kommer hjem :)
Satser på det

Mannen jobber etter planen lenge, så middag for tre

Smarte meg som spurte, for så å glemme å sjekke varslene om noen hadde svart etterpå:D Bruker appen, og da kommer jo ikke varslene opp, hvis du ikke selv klikker deg inn på "påminnelser" :) Så jeg så ikke at du hadde svart. Var det nattamming på gang eller?
Nei, jeg fikk rett og slett ikke sove.

Tett nese, men likevel rennende nese som ikke kan snufses, vonde bihuler, nyser, vondt i alle ledd, for varmt, for kaldt, for varmt og kaldt samtidig, vondt i magen...

Rart jeg ikke fikk sove før 04:45 :(
I dag holdt mannen seg hjemme for å avlaste meg slik at jeg fikk sovet litt mer, og får prøve å bli frisk

Back
Topp