Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff :/ det høres ikke godt ut, og veldig kjent ut. Håper du får hvilt litt før barna og gubben kommer hjemJeg jobber redusert pga delvis sykemeldt (bekkenløsning, som jo er deler av forklaringa på natta også) bekjent mitt er ok det nå, men jeg våkner når jeg snur meg og sliter med å finne god sovestilling
Så jeg jobber bare sånn til 13-14 tiden i dag. Litt å ta igjen fra sist uke, fredag gikk jeg 12
Bare å henge IUtfordringen er klar. 7000 innlegg og 200 tråder
Sålangt i dag 50 tråder og 1100 innlegg utfra stat, så bare å skravle!!!
For et fint landskap. Skyer eller ei ♡Å nei skyer på vei:-O
Ja sant detFor et fint landskap. Skyer eller ei ♡
God formiddagGod formiddag![]()
Satser på detHuff :/ det høres ikke godt ut, og veldig kjent ut. Håper du får hvilt litt før barna og gubben kommer hjem![]()
Dette skal vi klare!Bare å henge I![]()
Det klarer vi vel?Utfordringen er klar. 7000 innlegg og 200 tråder
Nei, jeg fikk rett og slett ikke sove.Smarte meg som spurte, for så å glemme å sjekke varslene om noen hadde svart etterpåBruker appen, og da kommer jo ikke varslene opp, hvis du ikke selv klikker deg inn på "påminnelser"
Så jeg så ikke at du hadde svart. Var det nattamming på gang eller?
Ja, det gjør vi!Det klarer vi vel?![]()
Deilig å være uteHerlig med tur i finværet. Selvsagt våknet mini da en barnehage passerte men sovnet heldigvis igjen
![]()
Så sprekt daSkal på trening med en kollega i morgenGleder meg ikke akkurat til å vise meg frem i treningstøy
![]()
Ja ihverfall når været er fint også. Meldt dårlig vær i midten av uken her:-/Deilig å være ute![]()
Ja det blir avslørt siste dagen på konferansen hvor man skal neste år!Så grei dareiser dere til en ny plass hver gang? Å Bergen er så fin plass
![]()
Ja det blir avslørt siste dagen på konferansen hvor man skal neste år!![]()
Så kjiptJa, våken mange ganger.
Trøtt og sliten i hele kroppen.
Det er jo en flott startUtfordringen er klar. 7000 innlegg og 200 tråder